2.227 visninger
|
Oprettet:
ADVARSEL!! pilot power 2ct tilbagekald {{forumTopicSubject}}
pilot power.og 2 ct .som er made i france,, tilbage kaldes da det flænser ved høj hastighed :o(
http://www.michelin.co.uk/uk/front/act_affich.jsp?news_id=20122&lang=EN&codeRubrique=43
http://www.gixerboyz.co.uk/viewtopic.php?t=6102&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=6922.0
ps har lånd det fra www.svriders.dk
mvh bo
apr 2005
Følger: 170 Følgere: 167 MC-er: 5 Emner: 24 Svar: 738
som jeg skulle have på i næste uge :O(
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 34 Svar: 416
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 66 Svar: 471
Yikes!!! Det lyder virkelig slemt.... Gad nok vide om man kan stole på at det kun er 170'eren?
mvh
Anna
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.424
Jeg har kørt ca. 4.500 km indtil nu, og det har fungeret upåklageligt.
Jeg har ligeledes et nyt liggende ankommet denne uge fra Reifenversand.
Tager kontakt til dem mandag.
jun 2005
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 28 Svar: 176
feb 2007
Følger: 50 Følgere: 51 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 152
jul 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.141
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
jul 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.141
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
a “Made in France” label
DOT 6UCW 980T or DOT 6UCW 979T
Inden i gør alt for meget ud af det
jul 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.141
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
Men mon ikke bare det er at tage hen til en Michelin forhandler og få byttet til nyt? Hvis de får fra Michelin kan de vel være ligeglade med hvor du har købt dit dæk?
jan 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 142
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
a “Made in France” label
DOT 6UCW 980T or DOT 6UCW 979T
maj 2004
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 306
jul 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.141
Nogen som ved om forhandleren bytter over også selv om det er købt i udlandet??
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.424
Det er kun de yderste 20 mm, der er særligt bløde, og der slider du jo ikke på dem.
Jan L
maj 2004
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 306
maj 2004
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 306
Jeg syntes det siger noget om Michelin at de kalder så mange dæk tilbage for at være sikker på der ikke sker noget..
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.715
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
maj 2004
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 306
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 227
jun 2005
Følger: 110 Følgere: 109 MC-er: 4 Emner: 71 Svar: 927
apr 2005
Følger: 170 Følgere: 167 MC-er: 5 Emner: 24 Svar: 738
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.424
På deres hjemmeside er der kun en mailadresse, som jeg har skrevet til.
De har indtil nu ikke gidet svare.
ReifenVersand opgiver et Michelin nr. i Tyskland, som er konstant optaget.
Was soll ich denn tun??????????
HILFE
Jan L
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
apr 2005
Følger: 170 Følgere: 167 MC-er: 5 Emner: 24 Svar: 738
(link fjernet)
mvh bo
ADVARSEL!! pilot power 2ct tilbagekald