1.356 visninger
|
Oprettet:
bakketur.. {{forumTopicSubject}}
Ja så er der ikke længe til bakken åbner.. Hvad med at vi mødes ved 17-tiden som vi plejer på Shell i Ølstykke?
Så kan de også lige blive pudset lidt inden vi kører der ind...
Vi ses på vejen...
nov 2004
Følger: 55 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 75 Svar: 467
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 62 Svar: 540
nov 2004
Følger: 55 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 75 Svar: 467
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 62 Svar: 540
jul 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 26 Svar: 33
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 275
Er ny i gruppen, så kan først skrive nu, men vil lige sige, at jeg også kommer til Shell i morgen +1
Vi ses i morgen....i tørvejr !
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 62 Svar: 540
Ole BS (Fr.værk) :
i er velkommen jo fler jo sjover
og vilkomme til Bug killers
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 62 Svar: 540
håber på godt vejer
nov 2004
Følger: 55 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 75 Svar: 467
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 275
Men håber alle havde en god tur på trods af det ringe vejr.....jeg nød det trods alt.....skønt at være på hjul igen.
Vi ses derude
bakketur..