1.248 visninger
|
Oprettet:
tirsdag 22/7 sommeren kommer igen {{forumTopicSubject}}
yes yes,så kommer sommeren igen,så skal vi sku da ud og trille en tur piger og drenge
sååå,kl 17.30 burgerking i køge,kom frisk,så for vi sikkert også en masse røver historier fra skagen folkene
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 38
jamen jeg er skam frisk
/Bo.
okt 2007
Følger: 17 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 60 Svar: 582
Ha en god tur!
jan 2007
Følger: 37 Følgere: 50 MC-er: 4 Emner: 27 Svar: 296
Hvor køre i hen.
vi køre også tirsdag fra roskilde havn kl 18.30 mødes vi der og finder ud af hvad der skal ske. kom frisk
apr 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 57 Svar: 143
maj 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 348
maj 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 348
jan 2006
Følger: 62 Følgere: 59 MC-er: 4 Emner: 8 Svar: 190
apr 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 57 Svar: 143
dec 2007
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 92
jun 2007
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 400
jun 2007
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 400
maj 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 348
mar 2005
Følger: 32 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 22 Svar: 297
jan 2006
Følger: 62 Følgere: 59 MC-er: 4 Emner: 8 Svar: 190
okt 2005
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 29
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 350
jun 2007
Følger: 24 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 66
apr 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 57 Svar: 143
det er da helt sikkert ikke sidste gang vi besøger ballerup for en pølse,føj da for en hurtig betjening,niiiice
og tak for turen hjem,til de to og ham vi mistede,det gik vist lidt frisk til,hehe,men vi skulle jo også hjem og spise,sååååå
jun 2007
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 400
A
jan 2006
Følger: 62 Følgere: 59 MC-er: 4 Emner: 8 Svar: 190
jan 2007
Følger: 37 Følgere: 50 MC-er: 4 Emner: 27 Svar: 296
Tak for en rigtig hyggelig aften tur, det var nogle fede veje,
Olle rigtig fed tur hjem fra ballerup.
Anders Whusk at spis lidt hjemmrfra næste gang, så vi ikke skal vente på dig og din franske hvert sted. :OD
jan 2007
Følger: 37 Følgere: 50 MC-er: 4 Emner: 27 Svar: 296
Det var dig der kørte med racerbøllerne. så ro på helle. :o)
jan 2007
Følger: 37 Følgere: 50 MC-er: 4 Emner: 27 Svar: 296
okt 2005
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 29
Det er absolut ikke sidste gang vi kommer og kører med hernede syd fra. Rigtigt fede veje og et godt tempo!
okt 2005
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 29
tirsdag 22/7 sommeren kommer igen