2.136 visninger
|
Oprettet:
Gixxer træf {{forumTopicSubject}}
Hej jeg synes det kunne være fedt hvis vi har mulighed for at lave et træf med kun GSXR...Jeg forestiller mig et sted midt i jylland....
Har selv lige købt en GSXR 1000....så jeg kunne godt tænke at mødes til dæksparken og erfaringsudveksling.
Er det noget som har interesse? og måske nogle forslag til mødested og tidspunkter?
nov 2008
Følger: 42 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 117 Svar: 480
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 95
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 95
jeg vil gerne melde mig som den første.....er der andre?
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 97
Super hvis sådan noget kunne stables på benene.
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.434
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 95
men hvis der er nogen som kender andre gode steder...så må I gerne komme med forslag...
aug 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 216
mar 2009
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 6 Emner: 6 Svar: 519
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.434
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.246
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 38
hvad med min have så er jeg da fri for at køre hjem med tømmermænd.... He He..!!!
feb 2006
Følger: 65 Følgere: 105 MC-er: 15 Emner: 86 Svar: 719
okt 2004
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 345
Men Jens du har da en fin slabside kan jeg se, kan du ikke finde en org bagende til den?
mar 2009
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 6 Emner: 6 Svar: 519
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 95
og hvad siger i til sidste weekend i maj?
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 62 Svar: 540
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 95
aug 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 216
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.246
mar 2009
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 6 Emner: 6 Svar: 519
maj 2007
Følger: 37 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 6
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 97
mar 2009
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 6 Emner: 6 Svar: 519
mar 2009
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 6 Emner: 6 Svar: 519
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.246
mar 2009
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 6 Emner: 6 Svar: 519
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.246
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 95
Jeg synes også at man skal prøve Importøren.....men hvem har gode kontakter dertil?
sep 2006
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 61 Svar: 156
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.246
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 95
det gode ved jylland er, at Mc touring Camp......findes der tilsvarende steder på Fyn og Sjælland?
aug 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 216
sep 2006
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 61 Svar: 156
'
mar 2009
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 6 Emner: 6 Svar: 519
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 95
Et link
aug 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 216
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 11
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 95
men det kommer også her:
www.mctouringclub.dk/?id=2128
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 27 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 165
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 68
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 68
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 95
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 68
Jeg kommer derop lørdag og bliver til Søndag...
mar 2009
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 6 Emner: 6 Svar: 519
aug 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 216
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 68
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 68
Og for jyder og fynboer er det nemt der sejler færge fra langeland til lolland
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 95
Og vi tar sjælland og fyn næste gang
mar 2009
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 6 Emner: 6 Svar: 519
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 95
Tænkte på om vi lige skulle holde et lille fællesmøde på Campen lørdag
eftermiddag ved 14 tiden?
mar 2009
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 6 Emner: 6 Svar: 519
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 68
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 11
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.434
Jeg kan desværre ikke selv komme - vi har haft indbrud i min kones blomsterforretning, og der er nogle ting, der lige skal ordnes og fikses efter sådan nogle bavianer - de er jo ikke ligefrem særlig forsigtige når de åbner en en dør. Gid de dog havde skåret sig sønder og sammen på ruderne.
Men hyg jer nu og hils alle fra mig.
Mvh
Thomas E
mar 2009
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 6 Emner: 6 Svar: 519
mar 2009
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 6 Emner: 6 Svar: 519
aug 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 216
mar 2009
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 6 Emner: 6 Svar: 519
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 27 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 165
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 68
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 11
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 95
Det var utrolig skønt at møde jer alle og få sat ansigt på.
Vi har planer om at mødes på Fyn og Sjælland næste gang
Gixxer træf