1.966 visninger
|
Oprettet:
Svingtur lørdag kl. 10.00 KBH. {{forumTopicSubject}}
Så prøver vi igen.
Vi mødes lørdag kl. 10 ved Shell, Strandvejen 40, 2900 Hellerup, hvorefter vi kører nordpå af de mest snørklede veje overhovedet.
Alle er naturligvis velkomne, og du kan tanke på mødestedet.
Tempoet er frisk, men vi venter på alle.
Skriv gerne, hvis du kommer...
Håber vi ses.
ps. Har bestilt super vejr.
jan 2005
Følger: 48 Følgere: 44 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 679
også Jan...
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 70 Svar: 1.020
Jimbo
jan 2005
Følger: 48 Følgere: 44 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 679
Umulig at ryste af sig, men han er velkommen.
God bedring til dig Jim. Skriver igen, når vi kører en anden gang.
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 70 Svar: 1.020
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 70 Svar: 1.020
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 69
Hvis jeg kan nå det, vil jeg gerne med.
Og hvis GS´eren kan følge med de store drenge
jan 2005
Følger: 48 Følgere: 44 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 679
Satser på en tur i det nordsjællandske af i forvejen kendte ruter.
Tid??? 2-3 timer, så er vi tilbage i Kbh.
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 80
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 7
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
sep 2006
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 71 Svar: 489
men hvis jeg ikke har for store tømmermænd, så ses vi klokken 10
jan 2005
Følger: 48 Følgere: 44 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 679
Du kan jo evt. køre fra lidt før, så kan du sagtens nå begge dele...
jul 2007
Følger: 49 Følgere: 48 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 350
skal jo træne lidt inden sturup
jul 2007
Følger: 49 Følgere: 48 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 350
Svingtur lørdag kl. 10.00 KBH.