{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indstilling af Power commander ???
  • #1   9. mar 2006 Hey på www.powercammander.com kan du hente programmer til din powercommander til de fleste slip-on og full systemer, og så skulle det bare være et USB kabel og vupti...
    Har dog ikke prøvet det endnu, men jeg har lige bestildt en powercommander for min kammerat, og lur mig om jeg ikke også får lov til at programere den smiley

    Mvh. Rune


  • #2   9. mar 2006 Det var så (link fjernet)

    Og det virker vist kun hvis det er en powercommander 3 eller nyere...

    Mvh. Rune


  • #3   9. mar 2006 Tak Rune
    den side må jeg tjekke, men har bare hørt at hver motor ska mappes individuelt, men tak alligevel.
    Håber det lykkes for dig at programmere din kammi`s mc.
    men der må da være andre end Ove(MR Dyno) der kan finde ud af det.


  • #4   9. mar 2006 Henrik
    Har også fået at vide at det er vente tiden værd, men kan min mc overhoved køre nu hvor jeg har monteret min PC2 ???(har ikke haft den startet endnu da den stadig er skilt ad)

    Tayson


  • #5   9. mar 2006 Der er maps til de fleste modeller med forskellige udstødningssystemer.
    F.eks. til min kammerats GSX-R600 k4 er der ca. 20 forskellige maps alt efter udstødning...
    Der er 13 til din TL1000S

    Mvh. Rune


  • #6   9. mar 2006 hej rune
    det er fint at man kan hente de forskellige maps men der er stadig en forskel.
    da jeg skulle have stillet min cykel prøvede vi 6 andre maps som Ove havde fra cykler magen til. og der var ingen der passede.
    brugte dog en som grundindstillling og så blev den finjusteret til det optimale.
    så efter min mening kan jeg ikke se nogle grund til at bruge penge på en power comander hvis den ikke bliver justeret til at køre optima,
    mvh rené c


  • #7   9. mar 2006 I know... Der blev jo også spurgt efter alternativer smiley
    Man kan jo også være heldig at det bare passer, men det bliver svært at finde ud af det uden at køre forbi en ekspert...

    Mvh. Rune


  • #8   9. mar 2006 ja men kan vel køre med det indtil der er en der har tid til at finjustere den.
    det er vel ikke værre end at skifte potte og ikke få kørt den ind.
    mvh rené c


  • #9   9. mar 2006 Så slemt er det slet ikke, så vidt jeg har forstået justere indsprøjningen sig selv til en hvis grænse. Hvis det havde været kaburatorer kan man jo risikere lige frem at brænde hul i stemplerne...
    Tager jeg helt fejl?

    Mvh. Rune


  • #10   9. mar 2006 Til alle
    Ved godt den skal forbi en expert, men der må da være andre end Ove der duer??? på Fyn eller Jylland??? smiley



  • #11   9. mar 2006 Der er da flere mekker i Jylland der har rullefelt... Fx det værksted vi har i Skjern har rullefelt... Og de har stor erfaring indenfor Suzuki.
    Har KOK MC ikke også et? Jeg kender desværre ingen over på østkysten...

    Og så til alt det der med dysning hos Mr. Dyno aka Ove... Ingen tvivl om at han nok er den BEDSTE, men mon ikke de andre forhandlere der også sælger PC i Danmark kan finde ud af at justere dem ind? Hvorfor ellers sælge dem? smiley


  • #12   10. mar 2006 kok mc kan gøre det uden problemer,de har også deres eget rullefeldt,gi dem 1 ring

  • #13   10. mar 2006 hvis det er en PCIII USB du har så skal du da bare ha fat i Henning www.mc-hospitalet.dk han har det nyeste software og uden tvivl danmarks bedste felt

  • #14   10. mar 2006 hent ikke et map på nettet. Og slet ikke til en mc der har fået lavet om på luftfilterkasse osv!

    Du får en tid ved Dyno og venter til han har tid! Det er ventetiden værd! og kim O. Nej det har han ikke. Der er flere der har samme eller bedre. Desuden er det feltet der afgør om justeringen er god. Det er om manden der bruger feltet kan finde ud af at bruge det!!!!!!!!!!!

    Tayson, du kan evt sige du vil på hans afbudsliste! Men vent, tro mig, det er pengene værd. Og du komem ralligevel ikek til at køre før vejret er godt, og det kan tage helt hent til juni før man kører nogen lunde jævnligt

    Jeg ville ikke være i tvivl. Få dig en tid og vent!

    Og Henrik G. Desværre er der ikke mange der kan finde ud af at gøre det ordentligt. Dyno er en af de få, som bruger tiden på det og har en kæmpe erfaring med det.
    Det at han så også lige bruger et par timer mere end de fleste andre er med til at gøre den store forskel


  • #15   10. mar 2006 ja og ny må den comander 3 godt snart at dykke op, pisse irreterende , han har lovet at tage min ind så snart det kommer, havde en tid for længe siden, men der var der intet dukket op

  • #16   10. mar 2006 (link fjernet)

  • #17   10. mar 2006 Kim O. En dynojet 250i kan det samme om end ikke mere.

    Men det er jo ikke bænken der afgør om man får en ordentlig justering. Det er om manden der bruger den kan udnytte den.
    Fordi jeg køber en formel 1 bil der er bedre en Scumachers er det j oikke ens betydende med at jeg vinder forml 1!

    Jeg har været ved hospitalet 2 gange med min TL´er. Dyno hentede ydeligere 14HK i toppen da jeg kommer over til ham!


    PC´3 eren skulle efter powercommander dukke op indenfor de næste 8 uger!


  • #18   10. mar 2006 Så det i siger er, at det map der ligger på nettet til en GSX-R600 K4-5 med Yushi slip-on og kn-filter ikke kan bruges til min kammerats GSX-R600 der har præcis det monteret?
    Ved godt det sikkert kan blive bedre, men det må da være bedre end std. hvorfor eller lægge dem ud?

    Mvh. Rune


  • #19   10. mar 2006 Jeg ville gøre som Rune foreslår.......... (så kan du jo køre)
    Og så eller vente til Ove har tid¨og få den just. præcist.


  • #20   10. mar 2006 problemet er bare at man risikerer aaalt for mager blanding i nogle områder!

    Men jeg ved der er et map der er lavt til en TL´er der har fået moddet luftfilterkassen og med andre slipons. Dete r nok det tætteste man koomer indtil den kan blive justeret ordentlig


  • #21   10. mar 2006 Kør til FVmotor.dk (ved århus) han har mega meget styr på at justere MC'er.

  • #22   10. mar 2006 Rune jo det kan det sagtens!
    Hvis det er akkurat samme setup så er der ikke nær så meget at hente ved et individuelt map! som fx i taysons tilfælde, hvor der er moddet kasse osv. Forskellen ligger i de tolerancer den ekelte cykel har. Så en individuelt map vil være bedre, men det map som der er lavet til setuppet er helt sikkert også godt!


  • #23   14. mar 2006 Enghave Motor i KBH ha lige fået leveret det nye Dyno-jet rullefelt istedet for det Fuchs de har haft de sidste par år. Det er vist oppe og kører i løbet af 1 måneds tid.

Kommentér på:
Indstilling af Power commander ???

Annonce