1.529 visninger
|
Oprettet:
anbefalinger af seviceværksted i AA {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg går og overvejer at få min GS'er tjekket igennem, inden den bliver sat ind, så den lige er klar til at trække ud og starte til foråret.
Da jeg er nytilflytter her til Aalborg, vil jeg lige hører om der er nogle er jer der kan anbefale en MC-mekaniker i Aalborg eller den nærmeste omegn. Det behøves ikke at være en autoriseret Suzuki forhandler. Bare en der ved hvad han laver og ikke forlanger en bondegård i timen.
Evt. også nogle man skal holde sig fra – svar i PM.
Mvh. Peter
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 223
Bo & Co. fra Auto85 i Nøvling tager hvis omkring de std. 700kr/t men er tilgengæld væsentlig hurtigere til at servicere vores GSX750F end den Aalborg-mekaniker, som jeg prøvede første gang.
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 60 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.544
og så self hans egen maskine.
jan 2005
Følger: 27 Følgere: 25 MC-er: 3 Emner: 26 Svar: 76
http://bislev-mcservice.dk/
apr 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Svar: 10
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 60 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 374
ville jeg vælge til hver en tid.
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 27 Svar: 370
Tak for en nogle gode input..Det bliver nok bislev eller thores anbefaling, alt efter hvem der har tid.
/Peter
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 193
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 27 Svar: 370
anbefalinger af seviceværksted i AA