1.327 visninger
|
Oprettet:
Tidlig onsdagstur {{forumTopicSubject}}
Det ser ud til at blive en flot dag, så jeg tager mc`en på arb ;o))
Er her nogen der er frisk på en tidlig onsdagstur, Høje Tåstrup kl 17???????????
jun 2005
Følger: 54 Følgere: 51 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.671
Vi mødes på Q8 tanken (motelvej) ved motorvejen i roskilde kl 17
jun 2005
Følger: 54 Følgere: 51 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.671
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.424
Hvis i kører ad de små veje over Hove til Veksø, kunne vi måske mødes på tanken der kl. 17,30.
Mvh.
Jan
jun 2005
Følger: 54 Følgere: 51 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.671
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
jun 2005
Følger: 54 Følgere: 51 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.671
jan 2005
Følger: 162 Følgere: 145 MC-er: 4 Emner: 248 Svar: 5.654
jun 2005
Følger: 54 Følgere: 51 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.671
Jacob- hvad mener du med "Ikke den helt store køremæssige oplevelse" ???
Jeg må da sige at jeg havde en stor køremessig oplevelse idag, jeg fik da gået godt til stålet ;o))
Eller var det vores to små uheld du tænker på??
Tidlig onsdagstur