2.527 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
7. dec 2005 Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
"lyd-træf" ved køge . bag burger king {{forumTopicSubject}}
er der nogle der kunne være int i at få målt deres mc`s db . jeg har et proff værktøj til dette og der ligger et perfekt område v køge" bag burgerking " (industiområde) hvor vi kunne teste lidt .
skriv lige om det er noget i ville ha` int i for så finder vi en aften hvor vi kan buldre og hvine lidt :-)) .
evt forslag til dato er velkommene .
apr 2005
Følger: 170 Følgere: 167 MC-er: 5 Emner: 24 Svar: 738
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
ja vi ses lørdag . hvis du vil følges fra broen (jeg er i bil med trailer) så er jeg på den svenske side ca kl 6,00 .
jeg ved det er tidligt men hellere for tidligt end for sent ik .
apr 2005
Følger: 170 Følgere: 167 MC-er: 5 Emner: 24 Svar: 738
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
det er nok bedst hen af aftentid . der er vi ret sikre på at være alene derude og derved mindst risiko for at genere nogen .
lad os sige onsdag kl 19.00 vi mødes på tanken ved burgerking . det er ved ølbyafkørslen .
maj 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 270
Men jeg kommer da, hvis min cykel er blevet færdig
nov 2004
Følger: 18 Følgere: 20 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 544
ses på onsdag
nov 2005
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 147 Svar: 474
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 709
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 33 MC-er: 5 Emner: 40 Svar: 490
vi ses
mic
aug 2004
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 75
okt 2004
Følger: 30 Følgere: 27 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 301
bliver sjovt at "se" hvor meget den gamle kawa larmer =o)
jan 2004
Følger: 107 Følgere: 100 MC-er: 4 Emner: 26 Svar: 1.254
Kører afsted på Sachsenring onsdag morgen for at se GP....
Rune
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
fedt at vi alligevel bliver nogle stykker . sig det bare videre derude der kan ikke slides på den (hmmm har jeg sku hørt i en anden sammenhæng en gang ) :-)))
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
jan 2004
Følger: 107 Følgere: 100 MC-er: 4 Emner: 26 Svar: 1.254
Men vil gerne have den målt alligevel...
Rune
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
og vi skal vel også prøve ved fuld skrald :-))
okt 2004
Følger: 30 Følgere: 27 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 301
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
jan hvad tager det for dig en halv time . kom nuuuu .
nov 2004
Følger: 18 Følgere: 20 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 544
Står man stille med sin kværn og så giver gas der op ad eller hvordan?
Eller køre man forbi der hvor man syntes den larmer mest?
Er bare nysgerig
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
Den session må blive getaget når min Bandit771 bliver klar?
Mvh. Rune
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
rune du siger bare til når du er klar .
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
Den skulle være klar før august
Mvh. Rune
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
Den har været 100% splittet ad, og fået ny lak. Grunden til at det har trukket ud er at den første maler brændte mig af efter han havde haft stumperne liggende 3-4 uger, og da jeg fandt en ny var han på vej på ferie, og da den så endelig var blevet malet, var min mekker blev Suzuki forhandler og havde købt ny stor butik, og jo, han har temlig travlt lige nu...
Der har så også sneget sig en Bandit1200 bagsvinger på, lidt ny intrumentering, forlygte og waveskiver + diverse småting
Mvh. Rune
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
Stel, bagsvinger og forgaffel-underben, bliver blanksort. Resten bliver "Icelandblue metallic". En meget lyseblå/ grå Peogeot farve.
Mvh. Rune
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
apr 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 84
Ville da også kigge forbi... Så har jeg enu en go grund til at trille hjem til min kæreste
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 33 MC-er: 5 Emner: 40 Svar: 490
mic
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
michael . du tager dem bare af . du kommer ikke op på siden af min db alligevel vist :-))
okt 2004
Følger: 30 Følgere: 27 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 301
men lad os se, hvis der snakker mest =o))
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 33 MC-er: 5 Emner: 40 Svar: 490
lad os nu se... ; )
mic
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 33 MC-er: 5 Emner: 40 Svar: 490
det er jo ikke din udstødning der larmer...
det er stempler og lejer der er på vej ud af blokken... ; )
mic
okt 2004
Følger: 30 Følgere: 27 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 301
larm er vel larm =o)
kan din tåle at få mere end 4000 rpm nu?
jens-h
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
nov 2004
Følger: 18 Følgere: 20 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 544
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
aug 2005
Følger: 29 Følgere: 32 MC-er: 3 Emner: 59 Svar: 247
Vi kigger også forbi
Er der nogen som kommer fra København, og som vil følges derned????? Vi kommer fra Vallensbæk
"lyd-træf" ved køge . bag burger king