2.771 visninger
|
Oprettet:
Klaphat bliver stoppet af politiet.... {{forumTopicSubject}}
Jeg kan virkelig ikke beskrive med ord hvad der sker for ham... han er bare langt ude...
http://youtube.com/watch?v=6I52KwmdQS4&feature=related
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 42 Emner: 171 Svar: 1.721
Kim.
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 59 Svar: 462
Lækkert at se!
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
dec 2003
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 2.060
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 165 Svar: 1.255
Meget Udansk!
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 213 Svar: 1.675
hatten af for et godt og professionelt arbejde politiet der udfører..
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Men siden det ikke er tilfældet, kan man vist roligt kalde ham en klaphat.
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 210 Svar: 1.428
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.195
Sådan en klaphat! Han sku bare... ja på den lukkede
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 59 Svar: 462
dec 2006
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 257
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 295
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 210 Svar: 1.428
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 148
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
jun 2007
Følger: 55 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 225
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.639
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 174
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.582
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 59 Svar: 1.387
apr 2005
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 76 Svar: 2.073
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
knæskallesuppe herfra
aug 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 115
han sku satanrasme ha sådan et lag tæsk at hans egen mor ikk kan kende ham, og derefter bli sat til at rense lokummer på offentlige toiletter resten af livet!
utrolig politi arbejde!..
hvade taget den forpulede mobil og stoppede op i røven på ham, spændt ham på taget af politi bilen og kørt alt hva den ku trække indtil han røg af!!! dooh en idiot..
maj 2006
Følger: 80 Følgere: 75 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.974
Man ligger som man reder..
Havde han nu opført sig anstendigt. Så var det nok overstået på ingen tid.. Latterlige flog...
Hatten af for "strisserne" for en serdeles god tålmodighed..
=8o)
/Rass
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 210 Svar: 1.428
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 183
Smid ham i et bur og foder ham op med flæskesvær.........
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 105 Svar: 787
jul 2006
Følger: 16 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 78 Svar: 249
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
Han burde have en ny købing kindflad....
Og Kenn .......
Jeg må give dig ret , han lyder sku da til at have sniffet hele lorten ( hjernen ) væk . .
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.582
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 224
maj 2007
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 5 Emner: 67 Svar: 293
er ikke racint som sådan menso m han er er jeg
syntes politiet er for seje der helt rolige
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
der er jo mange der er flink, rare og kan finde ud af og opføre sig ordentligt
jul 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 34
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
maj 2007
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 5 Emner: 67 Svar: 293
apr 2004
Følger: 16 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 136 Svar: 1.362
Man sidder sgu og bliver helt oppe at kører over ham.
Her er lidt data på hans bil. Bare fordi man kan. Desværre er der ikke rigtig noget at bruge det til...
Registreringsnummer: VP59665
Betegnelse: VOLKSWAGEN BORA 2,0
Type: Personbil
Stelnummer: WVWZZZ1JZ1W50**** (?)
Typegodkendelsesnummer: E9530-05
Dato for første indregistrering 01-03-2001
Dato for seneste godkendelse ved syn: 02-04-2007
Dato-udgangspunkt for kommende periodisk syn: 01-03-2001
mar 2007
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 117
mar 2007
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 117
maj 2006
Følger: 80 Følgere: 75 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.974
Perkerens national sang skulle lyde: Vi er brune, vi er sorte, vi får penge fra kommune. Hvis vi ingen penge få, så begynde vi, at slå. Hvis i kalder os for tumpe, lave vi sku bar en bombe. Når vi ik ka klare mosten sætter vi ild til jyllandsposten. Men hvad er det egenlig vi har gjort, siden vores hud har samme farve som LORT!
Det er sku da grineren... =8o)
apr 2006
Følger: 27 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 37 Svar: 253
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 61
Al respekt til de danske betjente
jun 2007
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 400
De får fanme et håndtryk og skulderklap for rigtig håndtering af situationen..
Men man ville da ønske de havde foldet ham sammen og puttet ham i askebægeret !!!!!!!!!!!
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 61
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 93
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 30
Fat noget..... Respekter folk for deres arbejde..............
Måske de også gør dét for DIG den dag du er ærlig OG bidrager med noget brugbart til samfundet som andre gør..!!!....!!!...!!!!...!!!!...!!!!....!!!!!!
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 58
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 43 Svar: 457
Men havde jeg været betjent ville jeg helt sikkert ha følt mig truet og i henhold til straffeloven ha værnet om mit eget og min kollegas liv med MR. 9mm, der findes jo ikke columbiansk partypulver nok i verden man kunne indtage til at man skulle kunne blive SÅ fucked up i hovedet der.....
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 1.942
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 210 Svar: 1.428
Ja, det kunne være sjovt at se ham gøre det samme i hans hjemland ...eller forældres hjemland, hvis mongolen er født her.
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 58
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 1.942
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 123 Svar: 601
mar 2006
Følger: 47 Følgere: 41 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 2.535
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 30
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 1.942
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 257 Svar: 1.275
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 143
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Svar: 1.303
Stakkels betjente, der bliver udsat for sådan en tumpe. Førler med dem. Men de håndterede det nu yderst professionelt.
maj 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 323
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 224
Jeg er 100% enig med dig, og det er beklageligt at de ikke skrider ind og giver ham en tur i brummen,- men som jeg har skrevet tidligere under denne tråd - tror du ikke han har stemt sig selv ud som "fredløs" - jeg er sikker på at personer som ham, der er så provokerende bliver "drøftet" vedr. de nærmeste vagtskifter, og derved bliver stoppet og får bilen endevendt hver eneste gang,- han er trods alt kun en tosse - og politiet er på på arbejde 24-7-365..... bilen deler han sikkert med 10 fætter - og de bliver sikkert også rimeligt trætte af ikke at kunne køre i fred pga. ham - så kan vi kun håbe på at de har en form for selv justits i familien.
Mine 5 høje point, går helt til de 2 betjente, der er helt rolige over for tossen,- og slutter af efter bøde nr 2. at sige ha´en fortsat god dag..... det er sgu humor - de er helt på toppen af den sitution, og den panik som tossen forsøger at skabe.
Kort sagt,- så tror jeg han har skudt sig selv i foden - men er bare for dum til at vide det...
maj 2007
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 859
Palle
jun 2006
Følger: 155 Følgere: 151 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.847
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 1.942
han er så dårlig en undskyldning for sig selv, at ikke engang ekstrabladet gider høre på ham.
jun 2006
Følger: 155 Følgere: 151 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.847
maj 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 323
Det er utroligt at han ser sig som et offer. Men det er nok hans kultur
og opdragelse ( eller mangel på samme ) der gør at han
hyler op som en uopdragen unge.
Jeg tvivler stærkt på at han kommer til at bidrage med noget som helst
positivt.
Så i tv'et forleden hvordan tosserne brændte flag af.
Jeg blev faktisk stolt af at se Dannebro brænde side om side med
det Israelske og Amerikanske flag.
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 1.276
Han skulle have trukket 5 bildæk ned over sig, overhældt med benzin. Og så en zippo.
aug 2004
Følgere: 36 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 131 Svar: 580
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 1.942
det med zippoen minder mig faktisk om at jeg skulle spørge jer om noget herinde.
vi har en saudiarabisk familie på den vej hvor jeg bor. faderen er for nyligt afgået ved døden. han begik selvmord. han overhældte sig selv med benzin, og brændte sig af.
nu er vi så her på vejen ved at samle ind til familien, og jeg ville høre om der var nogen herinde der vil give et bidrag?
- indtil videre har vi 56 liter.
maj 2007
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 859
Station2 fik dem også lige, han vil jo gerne være landskendt, det stakkels offer
Palle
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 210 Svar: 1.428
Hahahaha STORT!
maj 2007
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 859
Der udbrød brand i vagttårnet.
Palle
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.216
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 48 Svar: 791
hva laver de... hva laver de...
han er ski så dum at han ikk fatter det...
udnytter hans dumhed max og håber han gir dem en undskyldning for at ta ham med...
synes nu ikk lige at ha set det på ekstra bladet.
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 224
Du styrer for vildt.... der er sgu toppen af humor..... kanon
Mvh. Henrik H.
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 48 Svar: 791
ikk ligefrem posetive...
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Svar: 1.303
Han skal sku være glad for jeg ikker er 20 år ældre, og han var min unge.
Så vankede der der en omgang bøllebank, og deportion til opdragelseslejr i Sibirien, eller Bornholm!
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 1.581
aug 2007
Følger: 16 Følgere: 16 Emner: 9 Svar: 106
maj 2007
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 859
Indtil videre er der autosvar fra Station2.
Hilsen
Palle
feb 2005
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 819
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
feb 2005
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 819
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 51
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
alle dem der ikke er lagt inde af hndmalik ;9
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 51
maj 2007
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 859
Nervøsiteten overmandede alligevel fjolset.
Palle
feb 2005
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 819
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.613
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 742
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 48 Svar: 594
Kvalmende film klip..
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Svar: 1.303
Husk nu ikke at køre alle over en kam. Nogle indvandrere er nogle tumper, der ikke burde være her. Og nogle danskere er ligeledes nogle tumper, der heller ikke burde være her.
Hans opførsel har jo intet at gøre med, han ikke er dansker. Han er bare en tumpe, så enkelt er det.
Men kan nu godt følge folk i, at han som gæst her i landet, på ingen måde har bare den mindste ret til eller undskyldning for at opføre sig sådan.
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Svar: 1.303
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
Der skulle laves lidt om i den der politilov, så der var en der hed....
§1253645: Ved grov upassende opførsel over for tjenestemand i funktion, kan vedtægten benyttes. Denne siger at tjenestemand har pligt til at SKYDE PISSET!!!!!!!!!!!
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Svar: 1.303
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.572
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.572
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 48 Svar: 791
og dog.. så sku de ha hørt på ham, hyle og pive som den tøs han er, hele vejen til stationen...
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 1.581
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 123 Svar: 601
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.582
aug 2006
Følger: 25 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 962
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.582
aug 2006
Følger: 25 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 962
aug 2006
Følger: 25 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 962
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 333
Klaphat bliver stoppet af politiet....