{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Kawasaki ZX9r

To fede cykler

Kawasaki ninja zx9r

men ta nu at stem på min, det er da den kønneste
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
1997
Årgang:
1995
Motor:
900 ccm 140hk 100 Nm 4 cylindret vandkølet 4 takts rækkemotor. 2 overliggende knaster.4 ventiler pr cyl. Boring 75,00 mm. slaglængde 53,70. 4 kaburatorer 40 mm keihin
Motor:
899 ccm, 4-takts DOCH, 4 cylinder, væskekølet
Hestekræfter:
128 HK på hjulet
Hestekræfter:
139 @ 10500 rpm, 96 Nm @ 9000 rpm Målt til 121,5 heste på rullefelt
Fælge:
alm 17 " ( dog sort lakkeret )
Fælge:
standard
Dæk:
190/55 bag. 120/70 foran Continental road attack
Dæk:
metzler m3
Topfart:
284 ægte km
Topfart:
255 km/t opgivet, 263 km/t på klokken, 281 km/t på rullefelt 0-100 3,2 sek. 0-200 tager vel omkring 10 sek.
Tuning:
Akropovic udstødning-Kn filter-dynojet kit, og en motor der bare er fortryllende og holdbar
Tuning:
ingen
Styling:
Wave skiver, touring kåbeglas
Styling:
Ingen.
Ekstraudstyr:
Mig
Ekstraudstyr:
ridser på den ene side
Bemærkninger:
Har præsteret at køre motorvejs kørsel med passager med 140 hvor den kørte 24 km/l http://videos.streetfire.net/video/8d258693-cad2-43cb-ae53-422e54937d2f.htm Har før haft Suzuki gn 250 fra 91 Suzi gs 550 fra 81 Så en Suzi Gsx 1100 ex fra 81 Og nu i de sidste 26 måneder min grønne skat hehe ( Zx9r fra tyskland ) Er der nogen der mangler nogen at køre med så gi`lyd "Why be Them, when you can be like us. Ride a winner, ride a Kawasaki."
Bemærkninger:
215 kg. Tidligere mc'er: suzuki gs 500 e: Dejlig cykel som jeg mishandlede på det groveste med styrt og manglende viden om vedligeholdelse. suzuki sv 650 s: Lille og kvik. Fed at køre på i byerne og på landet, men den manglede kræfter og komfort til lange hurtige rejser på motorvejene. kawazaki zx9r: totalt fed sportstoure/sportsmc. Den er lidt tung, men til gengæld er den meget behagelig at køre på. Masser af power over det meste af registret. 02/4-06: Masser af røg ud af udstødningen. Kører fint, men måtte hellere få en mekaniker til at kigge på det. Sandsynligvis er toppakningen røget. Et typisk problem for denne cykel. 17/4-06: Topstykket var smadret sandsynligvis fordi en eller anden har spændt det for hårdt. Et nyt topstykke tog for lang tid at skaffe, så vi smider en ny motor i, da den gamle vist er blevet mishandlet lidt af den tidligere ejer. Den gamle motor har kun gået 56k km. 16/5-06: Fik cyklen hjem igen. Nu kan den starte første gang og gearet knaser næsten ikke mere. 29/7-06: Forrøret knækkede lige ved samlingen mellem potten og forrør efter en tur på bane. Resultatet er at både potten og forrøret er ødelagt da røret der går ind i potten har været udsat for mange vibrationer og er gået løs inde i potten. 1 stk. komplet udstødning 3000 kr. brugt med 1500 km på bagen. Det var billigt sluppet :)
Annonce