Suzuki GSX-R 750 K7
Så Jens, nu får vi se. Der er lidt mere krudt i denne, end min Honda. Stem fair.-)Kawasaki ZXR750R (M) **solgt**
ja, en lille smule mere krudt ;o)
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
2007
Årgang:
1993
Motor:
4 takt DOHC rækkemotor, væskekølet
Boring: 70,00 mm
Slaglængde 48,7 mm
Kompressionsforhold 12,5:1
Vådsump smøring og PGM FI brændstofsystem
Motor:
750 ccm, med justerbare knaster, fladspjælds kaburatorer, slipper kobling m.m.
Hestekræfter:
Maks. effekt: 150 hk (110kW) ved 13,2000 omdr/min.
Maks. moment: 86,3 Nm ved 11,700 omdr/min.
0-100 2,8 sek.
0-200 8,8 sek.
Hestekræfter:
ca. 122 HK (har kun fået målt 109,8 HK på mosten 2005, men med (måske) utæt indsugningsgummi, øv øv og øv. så må vi til næste år om den kommer helt op) (indsugninggummier er skiftet marts 2006 så nu må vi se om det hjælper)
Fælge:
For: Sort lakeret 3,5" alufælg
Bag: Sort lakeret 5,5" alufælg
NU med monterede RIMSTRIPES og med HVIDE dæk!!
Fælge:
For: 3,5" x 17"
Bag: 5,5" x 17"
Dæk:
For: 120/70ZR17M/C
Bag: 180/55ZR17M/C
Begge er Bridgestone Battlax BT
Dæk:
Har til sæsonen 2006 smidt Metzeler Sportec M-1 på
For: 120/70 ZR 17
Bag: 180/55 ZR 17
Kørte 2004/05 med Dunlop D207
Topfart:
Et forsigtigt bud er omkring de 280-300 med mig på, men mere om det, når den er kørt ind. Kan dog sige, den redliner ved 15.000 rpm, og den går 160 på klokken ved 7250 rpm. TESTET. 287 og så løb jeg tør for motorvej, 3.000 rpm tilbage i top gear:)
Topfart:
270-280 km/t ca. (har prøvet ca 270 på klokken)
Tuning:
Ikke noget, den lyder enormt godt. Den skal ikke forbedres.
Efter at have hørt GP EVO, så bør det nok overvejes.
Tuning:
er blevet dysset ind efteråret 2006...
Komplet Yoshimura-udstødning, den "brummer" lidt højt (121,5 db. på begrænseren, målt på "lydtræffet" i Køge d. 12/6 2006).
Meeeen "loud pipes saves lives"...
Styling:
2 stk. ikke nærmere specificerede alarmsystemer er på vej til den.
De er nu indkøbt og monteret og katten fik igen alarmen til at gå af!
Så er der installeret markedets kraftigste dioder på den. Flere muligheder for blink og åndende effekter. Kan varmt anbefales til show- og "en-tur-ned-af-havnen" kørsel. Folk kigger:)
6000 K Xenon er nu monteret. NØJ et lys :-) Og samtidig også Xenon dioder til positionslys.
Nu også med armerede bremseslanger. Lille forskel, men større tryghed:)
Styling:
har superbike forskærm og anderøv. Er malet i Kawa-grøn og "vejarbejder"-orange, på samme måde de tidligere superbikes var. Har "Ninja"-mærker fra ZX-7R. Tonet kåbeglas. Armerede kabler overalt. Cabonfiber keyguard på forbroen. Inderskærmen er afmonteret og så er der poleret stel.
Hjemmelavede klistermærker til "dobbeltsædet" ;o)
Ekstraudstyr:
Et bagsæde kan monteres, såfremt damen spørger rigtig rigtig pænt.
1 stk. GSX-R tankpad
Ekstraudstyr:
Öhlins dæmper bag og selvfølgelig udstødningen.
Bagende med passagersæde fra L-modellen.
Bemærkninger:
Det er simpelthen en drømmemaskine. Den har alt, styrdæmper, RPM alarm, den skønneste lyd, fedeste udstødning og så sidder jeg hamrende godt på den. Kort og godt, den bliver aldrig solgt!!!
Udstyr:
Jakke: Dainese Indy (blå)
Bukser: Dainese Delta Pelle
Handsker: Dainese Tenshyn (blå)
Hjelm: Caberg Justissimo (mat sort) er lavet til for-sjov hjelm med lys og det hele.
Den nye er en Schuberth R1 Ice, fantastisk hjelm!
Rygbeskytter: Dainese Wave 13
Fulddragt: Kommer snart :)
Støvler: Dainese Axial Race (blå)
2007: Så blev der trillet små 10.000 i denne sæson. Ikke så meget som håbet. Desværre kostede det igen et kørekort på samme uheldige måde. Pis og lort, jeg må bare til den igen:)
Så er kortet i hus igen, det gider jeg sku ikke mere !
Bemærkninger:
Den er født som RR (M-model), men er senere bygget om til en "superbike" og malet i "trafiksikre farver", he he he...
Jeg har fået fingrene i en original bagende med dobbelt sæde som muligvis bliver monteret i løbet af foråret. Jeg står og mangler bagsædet, så ligger du inde med sådan et, så smid en besked.
Selvom jeg ikke er meget for det, men de "højere magter" har talt =o(
Ja, foråret blev det jo ikke, men monteret er det nu (aug. 2005).
Har selv malet/lakeret bagenden (så hele cyklen får en tur til maleren til vinter)
Min første bike var en ZXR400R fra '93.
Et års tid og et styrt senere tænkte jeg, "I'm going bigger", det gjorde ikke ondt nok, eller...
Så maj 2004 købte jeg denne herlige ZXR750R, men tænkte alligevel, F*CK den bliver tung at danse med.
Men den er stort set lige så let at håndtere som 400'eren. Nem gennem svingene, højfartsstabil og man får ingen ubehagelige overraskelser.
Det er absolut en cykel der er fuld af positive oplevelser.
www.kawiforums.com et godt forum for alle kawa-ejere... (der er dog flest amerikanere på)
Jeg kører også race i bil, en lille Citroën C2.... http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=67940
torsdag d. 12. maj 2011 er cyklen sendt videre til en en ny og glad ejer.