{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha Fazer 600 SOLGT

Lets Roll

Honda CB 500 S *SOLGT 2009*

HÆ JEG BLIVER ALTID UDFORDRET AF DE STORE MC :-D men jeg tuder ikke håber jeg for en fair chance :-D
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
2000
Årgang:
2002
Motor:
Dette ”klip ind” fortæller praktisk talt alt: Motor: 4-cylindret, 4-takts vandkølet rækkemotor. 2 overliggende knastaksler. 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder.. Kubik: 599 cm3 Boring/Slaglængde: 62/49,6 mm/mm. Kompression: 12:1. Karburator: 4 stk, Keihin Ø 3 mm, Moment: 61 Nm ved 9500 o/m Vægt/Kraftforhold: 1,99 kg pr hk. Brænstof forbrug: 18,0 km/lit Transmission: 6-trins gearkasse. Flerpladekolbing i oliebad. Kædetræk. Stel: Dobbelt lukket rørramme i stål. Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 66,0 grader. Efterløb: 88 mm. Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel. Ø 41 mm gaffelben. 120 mm fjedervandring. Affjedring Bag: Svinggaffel med centralt placeret støddæmper. Justerbar fjederforspænidng. 120 mm fjedervandring. Bremse For: 298 mm dia. dobbelt hydraulisk skivebremse med fast ophængte calipere og 4 stempler. flydende ophængte skiver. Bremse Bag: 245 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med fast ophængt caliper med 2 stempler. Hjul For: 110/60 x 17 på 3.50\" fælg. Hjul Bag: 160/60 x 17 på 5.00\" fælg. Fælg Type: Støbt alufælg. Mål og vægt: Totallængde: 208 cm. Akselafstand: 141,5 cm. Sædehøjde: 79 cm. Frihøjde: 13 cm. Tankkapacitet: 18 L. Egenvægt: 189 kg. Producent: Yamaha, Japan. Importør: Yamaha Motor Denmark A/S.
Motor:
Motor: 2-cylindret, 4-takts vandkølet. 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder.. Kubik: 499 cm3 Boring/Slaglængde: 73/59,6 mm/mm. Kompression: 10,5:1. Karburator: 2 stk, Ø 34 mm Keihin,
Hestekræfter:
95 hk (70,0 kw) ved 11500 o/m 61 Nm ved 9500 o/m 1,99 kg pr hk.
Hestekræfter:
Ydelse: 58 hk (43,3 kw) ved 9500 o/m Moment: 47 Nm ved 8000 o/m Vægt/Kraftforhold: 3,09 kg pr hk.
Fælge:
Org. sorte alu
Fælge:
For: 110/80-17 på 2,50" alufælg. Bag: 130/80-17 på 3,50" alufælg.
Dæk:
Metzeler Sportec M-1 110/60 og 160/60
Dæk:
Bridgestone
Topfart:
Top: 240 på klokken (har dog ikke prøvet endnu) 3,8 sek 0-100 km/t
Topfart:
185km/t Acceleration (0 - 100): 5,1 sek
Tuning:
Leo Vinci Carbon Slip on (hertil kommer K&N filter og en justering en af dagene)
Tuning:
Nej det er en touring maskine, at have tun på den er lige så sejt som at tune en MAXI :-D
Styling:
Hugger Carbon tank pad Indfræsning af Biohazard logo i motorblok Har monteret carbon plade til instrumentering (efter en sindssyg lang jagt, lykkedes det mig at finde en hos www.sbfiberdesign.com ) Leo’en er vel også styling for øjne og ører ;-) Hvid skrift i dækkerne (har selv malet det... )
Styling:
BSM future potte pænere end original og dejlig lyd !! rizoma zero blink underkåbe rød trådgitter i luft indtag
Ekstraudstyr:
Abus skivelås med alarm! Ikke så meget endnu, men der ligger lidt ideer på A4 blokken i garagen.
Ekstraudstyr:
Held tanktaske Held sidetasker (tekstil) TOMTOM RIDER
Bemærkninger:
Det er en underholdende cykel, med kraft og overskud til sjov og leg.Perfekt balance og nær 100 HK, gør og touring (det jeg har prøvet) behageligt. Især Metzeler dækkene og cyklens tyngdepunkt gør at jeg kan komme langt længere ned i svingene end tidligere og derved også udnytter dækket bedre ;-) Bagsæde passagserer sidder også rigtig godt bagpå med godt udsyn og overblik uden at blive ”blæst igennem”. Der er noget der tyder på et par gode sæsoner sammen med Fazizten. Helt klart en cykel som kan anbefales. Især når man ellers kigger på hvad der ligger i dette prisniveau. Er du Fazizt-mand, så kig her: http://www.fazer-shop.de/ Se min Truck http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=89066&ipc=279543 Solgt - Klart en motorcykel der KUN kan anbefales! Du finder ikke et bedre køb i 50-70.000 krs klassen!
Bemærkninger:
Mål & Vægt : Totallængde: 2170 mm. Sædehøjde: 775 mm. Frihøjde: 145 mm. Tankkapacitet/reserve: 18/2,5 liter. Egenvægt: 173 kg. Der er en S model som skulle stå for Sport :-D forskellen mellem CB500 og CB500s er kåben hvor omdr. tæller og speed-o-meter mm. sider i selve kåben. Min første MC !! kan klart anbefales !
Annonce