Honda CBR 1100 XX
Stem på min MC!Honda CBR600F4 (TILSALG)
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
1997
Årgang:
1999
Motor:
4 - cylindret vandkølet 4 - takts rækkemotor.
2 overliggende knastaksler.
4 ventiler pr. cylinder.
Boring: 79 mm. Slaglængde: 58 mm.
Slagvolumen: 1137 ccm.
Kompressionssforhold: 11,0 :1.
4 stk. 42 mm Keihin CV - kaburatorer.
6 - trins gearkasse.
Motor:
599 ccm , 4 ventiler pr. cyl. ,
12:1 kompression
Hestekræfter:
167 hk
Hestekræfter:
110 hk ved 12500 omdr
67 nm ved 10500 omdr
Fælge:
Standard
Fælge:
Sorte standard
Dæk:
Bridgestore Dual-Compound
For: 120/70
Bag: 180/55 Z
Michelin Road er bedre, har ikke prøvet Road 2, det var det jeg skulle have haft på. Bridgestone dækker er klart dårligere i regnvejr, der stod Michelin Road dækket bare fast.
Dæk:
For: Bridgestone BT021 120/70-17
Bag:Bridgestone BT021 180/55-17
Topfart:
300 Km/t
0-100 3 Sek. Det føles snarere som 1,5 :)
Topfart:
Ca.255 km/t
Tuning:
Dyno-Jet kit
KN Filter
Tændforstærker (Aner ikke hvad det er, eller hvad det før, men det lyder som noget der forstærker tændingen)
Tuning:
Sports potte og dyset om
Styling:
Dual Mikron II Udstødnings System
Styling:
Små blink for+bag
Hjemme lavet nr. pladeholder i rustfri
Ekstraudstyr:
Cruise Control
Ekstraudstyr:
Bemærkninger:
Super lækker MC, som jeg har været meget glad for, og der har aldrig været problemer. Kan VARMT anbefales. Jeg overvejer at udskifte den med en CBR 1000 RR, gerne i Repsol farver. Det skal helt sikkert være Honda igen ihvertfald.
Tidligere Motorcykler:
Suzuki GSX-R 1100 1992
Suzuki GSX-R 250
Honda NSR 125
Bemærkninger:
Kanon mc som bare kører rigtig godt...