Suzuki SV 1000 S

Stem på min MC!

Kawasaki Z 750 ( miss z ) Solgt

Stem på foråret, stem grønt!!!
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Årgang:
2004
Årgang:
2004
Motor:
2-cylindret, 4-takts vandkølet 90 graders V-motor.. Kubik: 996 cm3 Boring/Slaglængde: 98/66 mm/mm. Kompression: 11,3:1. Karburator: Elektronisk indsprøjtning med Ø 52 mm spjæld,
Motor:
748 ccm Række 4 vandkølet DOCH
Hestekræfter:
113.8 hk PÅ baghjulet hos mr dyno (ove) Moment: 102 Nm ved 7200 o/m Vægt/Kraftforhold: 1,78 kg pr hk. Acceleration (0 - 100): 3,2 sek Transmission: 6-trins gearkasse.
Hestekræfter:
110 HK v/ 11.000 o/m. NM 75 v/8200 102,77 på baghjulet, målt hos CVP i Horsens
Fælge:
Hjul For: 120/70 x 17 Hjul Bag: 180/55 x 17 Fælg Type: Alufælg.
Fælge:
For : 17 x 3,50" Alu Bag: 17 x 5,50" Alu
Dæk:
pilot power 2 ct
Dæk:
For 120/70 ZR 17 Bag 190/50 ZR 17
Topfart:
ca 130 kmh +
Topfart:
Ca. 235 km/t 255 på testbænk (uden vindmodstand)
Tuning:
pipercross luftfilter shark full system (udstødninger) powercommander usb 3,0
Tuning:
Åben Ixil-potte 4 i 1 i 2 Ved ikke rigtigt om den gir´noget power, men den lyder godt.
Styling:
nye ur skiver+blå dioder/(smd).(.kik i foto album). matisse crom kåbe glas. hugger... nummerplade holder .. sædeskal. side kåber . Rizoma.blink lys.... glar baglygte glas med blink lys.. crom matise olie og køle gitter. xenon lys på 9000 kelvin. hyperpro prograsiv styrdæmper hyperpro fjedere kit for/bag rizoma fodvilere usd gsxr 1000k4 forgaffel gilles variobar clip on pazzo greb stål armeret bremse slanger (guld) caboing forskærm undertail xenon 6 k + de linse
Styling:
Lakeret Kawasaki lime Green ( født rød ) Miniblink - LED i børstet stål Hugger i carbon Spejle i carbon Sideskjolde i carbon Kåbeplov i Carbon Forskærm i carbon Sædeskal Røgfarvet kåbeglas Bredere dæk bag Oplagte potter Diverse bolte i messing
Ekstraudstyr:
konen bag på :)
Ekstraudstyr:
Oxford taskesæt med topbox
Bemærkninger:
min første mc var en yamaha rd 350 ypvs om bygget med tzr røv og gsxr400 kåbe.....nr 2 suzuki gsxf 600 årg 2000..
Bemærkninger:
Da jeg så det første billede af en Z 750, måtte jeg bare ha´den. Men den skulle selvfølgelig være grøn. Den bliver bare ikke importeret i grøn så jeg var nødt til at splitte en spritny cykel ad, og selv svinge penslen. I starten var der ikke meget "gejl" på markedet, da modellen var helt ny, men det hjælper på det, så den forandrer jævnligt udseende.
Annonce