Suzuki SV 1000 S
Stem på min MC!Kawasaki Z 750 ( miss z ) Solgt
Stem på foråret, stem grønt!!!
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
2004
Årgang:
2004
Motor:
2-cylindret, 4-takts vandkølet 90 graders V-motor..
Kubik: 996 cm3
Boring/Slaglængde: 98/66 mm/mm.
Kompression: 11,3:1.
Karburator: Elektronisk indsprøjtning med Ø 52 mm spjæld,
Motor:
748 ccm Række 4 vandkølet DOCH
Hestekræfter:
113.8 hk PÅ baghjulet hos mr dyno (ove)
Moment: 102 Nm ved 7200 o/m
Vægt/Kraftforhold: 1,78 kg pr hk.
Acceleration (0 - 100): 3,2 sek
Transmission: 6-trins gearkasse.
Hestekræfter:
110 HK v/ 11.000 o/m.
NM 75 v/8200
102,77 på baghjulet, målt hos CVP i Horsens
Fælge:
Hjul For: 120/70 x 17
Hjul Bag: 180/55 x 17
Fælg Type: Alufælg.
Fælge:
For : 17 x 3,50" Alu
Bag: 17 x 5,50" Alu
Dæk:
pilot power 2 ct
Dæk:
For 120/70 ZR 17
Bag 190/50 ZR 17
Topfart:
ca 130 kmh +
Topfart:
Ca. 235 km/t
255 på testbænk (uden vindmodstand)
Tuning:
pipercross luftfilter
shark full system (udstødninger)
powercommander usb 3,0
Tuning:
Åben Ixil-potte 4 i 1 i 2
Ved ikke rigtigt om den gir´noget power, men den lyder godt.
Styling:
nye ur skiver+blå dioder/(smd).(.kik i foto album).
matisse crom kåbe glas.
hugger...
nummerplade holder ..
sædeskal.
side kåber .
Rizoma.blink lys....
glar baglygte glas med blink lys..
crom matise olie og køle gitter.
xenon lys på 9000 kelvin.
hyperpro prograsiv styrdæmper
hyperpro fjedere kit for/bag
rizoma fodvilere
usd gsxr 1000k4 forgaffel
gilles variobar clip on
pazzo greb
stål armeret bremse slanger (guld)
caboing forskærm
undertail
xenon 6 k + de linse
Styling:
Lakeret Kawasaki lime Green ( født rød )
Miniblink - LED i børstet stål
Hugger i carbon
Spejle i carbon
Sideskjolde i carbon
Kåbeplov i Carbon
Forskærm i carbon
Sædeskal
Røgfarvet kåbeglas
Bredere dæk bag
Oplagte potter
Diverse bolte i messing
Ekstraudstyr:
konen bag på :)
Ekstraudstyr:
Oxford taskesæt med topbox
Bemærkninger:
min første mc var en yamaha rd 350 ypvs om bygget med tzr røv og gsxr400 kåbe.....nr 2 suzuki gsxf 600 årg 2000..
Bemærkninger:
Da jeg så det første billede af en Z 750, måtte jeg bare ha´den. Men den skulle selvfølgelig være grøn. Den bliver bare ikke importeret i grøn så jeg var nødt til at splitte en spritny cykel ad, og selv svinge penslen.
I starten var der ikke meget "gejl" på markedet, da modellen var helt ny, men det hjælper på det, så den forandrer jævnligt udseende.