Suzuki M800 *****SOLGT*****
Lad os se hvordan det går...;-)Harley Davidson XLCH 1000
JAPAN VS U.S.
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
2007
Årgang:
1972
Motor:
Motor: 2-cylindret, 4-takts vandkølet V-motor med 2x1 overliggende kædetrukne knastaksler.
4 ventiler pr cylinder..
V-twin 45 grader - 805 ccm
Elektronisk indsprøjtning
Kompression: 9.4:1
Indsprøjtning med 2 stk. 34 mm spjældhuse.
Boring/Slaglængde: 83/74,4 mm/mm. (3.3 x 2.9 inches)
Transmission: 5-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. kardantræk.
Motor:
1000cc org. jeg har ikke pillet ved den eller åbnet den.det har jeg ikke haft brug for.idet den altid bare har kørt "utroligt men sandt". men den køre lige op med en 1400cc
Hestekræfter:
Ydelse: 53 hk (39,0 kw) ved 6000 o/m
Moment: 69 Nm ved 4000 o/m
Vægt/Kraftforhold: 4,57 kg pr hk.
Hestekræfter:
nok til at starte i 4 gear...
Fælge:
Støbt alu - sort lakeret
Fælge:
for, 19" uden" krave" (skal have nyt med "krave")
bag, 16" med krave.
Dæk:
Hjul For: 130/90-16 på 3.00" fælg
Hjul Bag: 170/80-15 på 4.00" fælg.
Dæk:
for,dunlop 100x90.(skal have nyt 120-130 til min ny ind købte brede forskærm)
bag.continental 5" 16" 69H
Topfart:
160 -70 stykker.....Længe fint til mig....Det er møj sjældent at jeg kører over 130-40 stykker..det ikke specielt behageligt at køre hurtigere, desuden kører jeg kun på motorvej når det er absolut nødvendigt..
Topfart:
190km/t ( efter bil en foran og en anden bagved ) med lidt tilbage i håndtaget.
Tuning:
Engang imellem vinden i ryggen.
Mener ikke at andet luftfilter og PC er tuning.
Tuning:
ja jeg er på kur haha..
Styling:
Falcon udstødning rustfri stål.
Sissybar.
19 cm fremflytter fra Motorrad Burchard.
Alu spejle.
Mini blink.
Toolbag.
+ lidt småting.
Vil til at eksperimentere lidt med 3M dinoc carbonfolie.
Styling:
alt på nær motor og stel.
30cm bred forgafel med dobbel skiver.( har fået lille rund læder taske på)
luftfilterskjold i sølv.
tanken var en med dæksel i miden, den blev skåret af og lukket igen. to nye dæksler sat på og tanken blev forlænget med ca 30cm.
crom hestesko olietank på så batteri kassen er kommet ned på bagsvingeren.
bagsvinger og hjul fra (FLH) lidt breder og med skive.
anderøv-fremryg-armslanger. o.s.v.
Ekstraudstyr:
Sissybar.....så er Fru Andersen mere tryg når ungerne kører med.
Saddeltasker når det er nødvendigt.
Garmin Zumo 660 + Schubert's bluetooth/radio sæt til C3 hjelmen.
ABUS Detecto Granit 8000 skivelås/alarm.
Ekstraudstyr:
ja mig og min us stål hjelm fra krigen.
Bemærkninger:
Stel: Dobbelt lukket rørramme i stål.
Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 65,8 grader. Efterløb: 146 mm.
Affjedring For: Upside down teleskopgaffel med 41 mm gaffelben. 140 mm fjedervandring.
Affjedring Bag: Softail-type svinggaffel med centralt placeret støddæmper. 105 mm fjedervandring.
Bremse For: 300 mm dia fast hydraulisk skive med 2-stemplet fast caliper.
Bremse Bag: 180 mm dia tromlebremse.
Mål og vægt: Totallængde: 237 cm. Akselafstand: 165,5 cm. Sædehøjde: 70 cm. Frihøjde: 14 cm. Tankkapacitet: 15,5 L. Egenvægt: 242 kg.
Afhentet ved forhandler 01-06-2007 kl 16.00
Afløser min gamle kære Frk. Viggo - se fotoalbum.
OBS !!!
M.h.t stemmer, er det fuldstændig latterligt at give en lav stemme til en ny velholdt mc. Lave stemmer kvitteres retur. Kald mig bare nærtagen og latterlig....-sådan er det bare !!!!!
Bemærkninger:
købte den i feb år 2000 har været under op/ombygning. men har altid kørt når vejrt var/er til det.
PS.HAR SELV LAVET ALT PÅ DEN...