Kawasaki ZX10R Xenon SOLGT
Lad os tage en kamp som er fair. Lad kæmperne tage deres kamp. så en af os kan få et nederlag.Yamaha YZF R1SP SOLGT
Fair nok, lad kæmperne kæmpe ... :-))
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
2006
Årgang:
2006
Motor:
DOHC,
4-cylinder
4-stroke
Liquid-cooled
998ccm
Boring 76.0 x 55.0mm
Compression 12,7 : 1
Motor:
4-takt, 4 cylindret, 20-ventilet, DOHC
Køling: Væskekølet
Slagvolume: 998 cc
Boring: 77,0
Slaglængde: 53,6 mm.
Komparations forhold: 12,4 : 1
Motor efekt: 128,7 kW (175 hk) @ 12,500 o/m
Med Ram Air - 135,1 kW (185 hk) @ 12,500 o/m
Moment: 106,6 Nm (10,9 kg-m) @ 10,500 o/m
Med Ram Air - 111,9 Nm (11,4 kg-m) @ 10,500 o/m
Smøresystem: Vådsump.
Karburator: Benzinindsprøjtning, motorkontrolleret manifold tryk.
42 mm spjældhuse.
Kobling: Våd, flerpladet / slipper.
Tændingssystem: TCI (digital)
Starter system: Electric.
Gear system: Konstant indgreb, 6 gear.
Bagtøj: O-ringskæde.
Tank kapacitet: 18 liter (3,4 liter)
Olietank kapacitet: 3,8 liter.
Hestekræfter:
184hk ved fuld airram ved 11.700omd
175hk uden airram ved 11.700omd
Er blevet rullet ind med den nye udstødning..
167,3hk på hjulet
Hestekræfter:
175 hk.
185 hk med Ram Air.
0,94 kg pr. hk.
155 hk på baghjulet.
Fælge:
For 17 x 3.5
Bag 17 x 6.0
Fælge:
17" Marchesini - smedede alu-fælge.
Dæk:
120/70ZR 17 Michelin pilot power 2ct
190/55ZR 17 Michelin pilot power 2ct
Dæk:
Pirelli Diablo Corsa
For: 120/70 ZR17M/C (58W)
Bag: 190/50 ZR17M/C (73W)
Topfart:
295km/t på rullen ved Rydbjerg
Topfart:
300+ km/t
0-100 km/t 2,5 sek.
Tuning:
Akrapovic carbon evo komplet system
KN.filter
Power comander usb 3
Er blevet gaeret om så nu trækker den rigtig fra land.
Tuning:
89 mm. Factory Pro Stacks / indsugningstragte.
K&N Filter.
Akrapovic Y stykke, uden katalysator.
Åbne potter ...
Powercomander.
Styling:
Blink lys pærer er skiftet ud så blinklysene er helt hvide.
Xenon K8000 kort og langt lys
Nummer plade holder lavet om
Kædeskærm i carbon
Bagskærm i carbon
Udstødnings skjold i carbon
Forskærm i carbon
Racing Carbon bremse slanger
Seatcover
Pazzo greb sort/rød
Styling:
Sorttonet baglygte, med integreret blinklys.
Watsen Design Signals foran.
Nummerpladeholder - Homemade.
Ekstraudstyr:
Klar lak vinteren 2006/2007
Ekstraudstyr:
Öhlins styrdæmper ..
Yamaha Roller Protectors ( YEC engineered )
PAZZO Racing Brake & Clutch Levers - model short, justerbare i 6 trin
Xenon kit 6000K
Bemærkninger:
SMID LIGE EN STEMME NÅR I ER HER... TAK
Har fået den 5/5 2006 da Yamaha blev solgt..
1000km service Mandag den 15/5 2006
6000km service Fredag den 14/7 2006
17/5 Power commander er bestilt udstødning og KN filter så nu må jeg se hvor meget det kan give...
16/6 2006 Xenon kit kort / lang lys det var billigt At jeg måtte ejer det
Vinter 2006/2007 div Carbon dele er bestilt til den.
18/3 2007 Komplet udstødning system.
23/3 2007 Års første tur koldt men MEGET godt...
26/5 Dragrace i Sindal beste tid på 402m 10.581
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=626
14 og 15/7 2007 Dragrace i Hirtshals... beste tid på 201m 7,182
Bemærkninger:
Så kom den store dag, hvor jeg skulle modtage min drømme cykel ..:-)))
Den blev leveret til Fisker Motorcykler i København mandag. 9.1.2006
fra Hamborg via Odense til København .. :-)
Den begrænsede serie R1 SP er et præcisionsværktøj, kronen på værket af Yamaha’s dedikation inden for supersportsmotorcykler gennem et halvt århundrede. Denne kompromisløs modificerede R1 anvender state-of-the-art kvalitetsløsninger fra specialister kendt for deres succeser i MotoGP og Superbike VM – Öhlins affjedring og Marchesini hjul. Det er den slags optimale løsninger der både kan bruges til almindelig hverdagskørsel og til ekstrem kørsel på racerbanen. Og for at understrege racerambitionerne, er R1 SP også udstyret med slipperkobling for en blødere indgang til svingene samt indbygget lap timer.
Kun 500 R1 SP er tilgængelige i Europa, her af har Danmark fået tildelt 4 eksemplarer og hver af dem kan identificeres med en nummereret plade - denne cykel har nr. 204
CYKLEN ER MED AFGIFT OG DANSK NUMMERPLADE ..
1.4.2006
En stor dag, efter 5 mdr. ventetid, fik jeg endelig cyklen hjem :-))
CYKLEN ER SOLGT 2009