Kawasaki zx 14 [SOLGT :'( !]
Stem på min MC!Ducati 1098S Tricolore
Stem glad;-)
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
2007
Årgang:
2007
Motor:
1352.00 ccm
Motor:
2 cylindret 90 grader 4 takt V motor på 1099 ccm, Boring og slaglængde 104x64,7 mm. komp. 12.5:1
4 Desmodromic trukne ventiler pr. cylinder. MARELLI 60mm Elektronisk Indsprøjtning, Vand Køling, Tørsumpsmøring, Hydraulisk Flerpladet Tørkobling, 6 gear,
Gear Ratios:1.15/37. 2.17/30. 3.20/28. 4.22/26. 5.23/24. 6.24/23.
Kæde gearing15/38
Hestekræfter:
Rydbergsmc : 172,13 hk og 153,12 nm.
Robertsmc : 183.41 hk, ikke målt moment.
med Ramair, ca 200-203 hk :)
Hestekræfter:
(119,3 kW) 162hp - 9750/min
125 Nm - 8000/min
Rørgitter ramme i stål, Fuldt justerbar öhlins FG afjedring for, bag og styrdæmper. Aksel afstand 1430mm, Fjeder vandring for/bag 120mm/59,5mm (Hjul vandring bag 127mm). Efterløb 104mm...
Euro3 norm
Fælge:
Orginale fælge.
de er malet sorte med en rød stribe rundt i fælgkanten. det gjorde lige den sidste finish .
Fælge:
Smedede Marchesini super letvægts alu fælge m. 5 Y form eger. 3,5¨ X 17¨forfælg med 2 stk. 330mm brembo FULDT flydende bremseskiver, og Brembo 4 stemplet mono bremsecaliper foran.
6¨ X 17¨ bagfælg og 245mm bremseskive 2 stemplet bag.
Dæk:
forhjul : 120/70-17
Baghjul : 190/50-17
Dæk:
Tager endnu en sæson på et sæt Dunlop...
120/70 ZR 17 Dunlop sportmax
190/55 ZR 17 dunlop sportmax
Topfart:
Rydbergsmc : 293,21 km/t.
Robertsmc: 319.42 km/t
acc: 0-100 kmt : 2,x sekunder :O
Topfart:
Tuning:
power commander, akraprovic udstødninger.
Tuning:
Komplet 70 mm termignoni fuld system m carbon Potter, cpu og pipercross luftfilter.
Performance køleslanger så den ikke bliver for varm.
Ducati Performance Slipper Kobling.
Nu med Fuldt flydende bølge bremse skiver for. (Det har elimineret alt rusk ved nedbremsning.)
Lettere tandhjul m. lettere 520 racer kæde.
Alu bagstel, stærkt nok til passegerer. 1,5 kg lettere.
Bagenden hævet ca 12 mm + fronten er sænket 5 mm, for Bedre styre egenskaber.
Öhlins gaflen har fået 30mm cartridge kit. Bagdæmper udstiftet til Öhlins TTX 36 mk2 med lineært linksystem.
UdstødningsKnasterne er drejet til 105 Gr...
Alu foraksel, hjulmøtrikker.
Titaniums bagsvinger aksel,
Titaniums Skruer bla. på kåbestativ, bremse calibre for og bag, fodhvilere, støttebe, greb, forgaffel, motor, + mange flere steder og alu skruer diverse steder...
Styling:
lavet om til den amerikanske ZX 14 ninja og under tailed.
Den 10/4-2007 fik jeg huggeren på.
Der er kommet de orginale zx14 skjolde på.
der er kommet en staffering på ved ramairen (:
Staffering kommet ved underskjoldet hvor der står "ZX14" :)
Alarm, så hvis man røre den, så får jeg en besked hvor den er i verden, hva gear den er i, og hvor hurtigt den kører (:
skivebremse lås.
Styling:
Nu med udfræsning i motordæksel for bedre køling af kobling.
2x kraftige Ledpærer.
Højere kåbeglas tonet,
opklappelige greb,
Ducati Performance diode blink bag.
Carbon:
Potter, udstødningsskjold, undersædekåbe, fodhvilerplader, bagskærm, kædeskærm, instrumentbord og afdækning, styrlås, tandrems dæksel, bagsvinger beskyter, kåbe under køler, undertankpaneler, underkåbe, sæde luftindtag, kåbestativ/forlygteholder Luftindsugningsafdækning, CarbonLåg til Bremse og koblings beholdere, nummerpladeholder og panel under lygtehus
(målet er stille og roligt at få skiftet alt det sorte plastik ud til carbon)(tror jeg kun mangler spejlhuse og batteriholder....)
Ekstraudstyr:
sidetasker, scotoiler,
Ekstraudstyr:
den danske afg....
Bemærkninger:
tidligere mc'er :
Yamaha fzs 600
Yamaha fazer 1000
Honda VFR 800
Bemærkninger:
Har ædret knast tider/grader, og fin justeret det meste. = 177hk. og 149nm.
Dette er den første der blev indregistret i dk!!!
Lithium batteri, så nu starter den som en drøm.
vægt fuldttanket nu ca. 186kg ;-)
Pakkede den ud i april 07 og den har nu trillet omkring 55000 skønne km....
Forgaflen var alt for blød std. så jeg har fået skiftet noget indmad i gaflen, så den er blevet hårdere og meget bedre...