Ducati 916 SENNA 2
Sølvfarvet limiteret italiener vs giftgrøn limiteret riskogerKawasaki ZX7R Cup Edition -SOLGT-
hehe :) fedt med en limited duel :) Bliver en hård kamp, flot maskine du har.
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
1996
Årgang:
2000
Motor:
Motor: 2-cylindret, 4-takts vandkølet V-motor. 2x2 overliggende tandremstrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder..
Kubik: 916 cm3
Boring/Slaglængde: 94/66 mm/mm.
Kompression: 11:1.
Karburator: Weber CPU 1,6 M elektronisk indsprøjtning med 1 dyse pr, cylinder,
Motor:
4-cylindret, 4-takts vandkølet rækkemotor. 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder
748ccm
Andre knaster og en smule andet, hvilket jeg ikke kan huske hvad hed :) (ikke mig som har lavet det men forige ejer)
Transmission: 6-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad
Hestekræfter:
Ydelse: 109 hk (80,0 kw) ved 9000 o/m
Hestekræfter:
Standard 126.00 HP (92.0 kW)) @ 11800 RPM
NM 80.00 Nm @ 9300 RPM
nu cirka 135 (er dog ikke målt endnu, venter til træf på toppen til dette)
NM Vides stadig ikke
Tørvægt
203.0 kg (447.5 pounds)
Standard Vægt / Kraft 0.620 hk per kilo
Nuværende Vægt / Kraft 0.665 hk per kilo
Fælge:
Hjul For: 120/70 x 17 på 3.50\" fælg.
Hjul Bag: 190/50 x 17 på 5.50\" fælg.
Fælg Type: Støbt alufælg Mærke Brembo
Fælge:
Orginale, 17" tror jeg de er :)
Dæk:
Hjul For: 120/70 x 17 på 3.50\" fælg.
Hjul Bag: 190/50 x 17 på 5.50\" fælg.
Dæk:
Hjul For: 120/70 x 17 på 3.50\" fælg.
Hjul Bag: 180/55 x 17 på 6.00\" fælg.
Bridgestone
Topfart:
Vægt/Kraftforhold: 1,84 kg pr hk.
Tophastighed: 260 km/h
Acceleration (0 - 100): 3,2 sek
Brænstof forbrug: 19,0 km/lit
Topfart:
Forrige ejer har haft den på 280 på klokken, og der var stadig lidt fortalte han ;)
Men mon ikke der er en del fejlvisning :) hehe
Tuning:
Ingen Cyklen er i 100% original stand
Tuning:
Knaster, andet filter og en herlig Gforce potte (det er hvad jeg ved der er blevet gjort)
Styling:
Cyklen har som alternativ til Mopostoen en Biposto
Styling:
Mini blink.
Wave skive (bag)
Samt det er en CUP edition :)
Ekstraudstyr:
Biposto+passagerfodhviler + masser af Carbon og den fedeste 2 cylinderlyd.
Ekstraudstyr:
Da det er en cup edition er den lidt anderledes.
Carbon ved indsugning.
Wilbergs støddæmpere.
En større racerkøler
Passagersædet er "malet" så det ser ud som om der er skal på
På ydersiden af fælgene er der et tyndt carbon look klistermærke. Skulle efter sigende være orginalt ved denne cup edition (2000) udgave.
Herlige klistermærker hehe :) (de har carbon look) (specielt på Cup Edition 2000)
Bemærkninger:
Da jeg er Formel 1 Freak skulle jeg have denne Cykel.
Den er lavet som Hommage til ære for en af Verdens bedste formel 1kører gennem tiderne
Ayrton SENNA da Silva.
Den eneste mand der i mine øjne havde kunne stoppe M. Schuhmacher, men desværre gik han alt for tidligt bort.
Historien bag denne Cykel er at Ducati ville lave en speciell og meget ekslusiv udgave af deres 916 model.
Så man spurgte Ayrton Senna om han ville lægge navn til denne cykel. SENNA så Prototypen af cyklen og inviligede i at lægge navn til .
Under forudsætning af at der ville blive lagt en afgift på disse Cykler, som skulle komme de brasilianske gadebørn til gode.
Da Ayrton Senna døde på Imola banen var Ducati lige begyndt at sætte cyklen i produktion.
Man aftalte med Sennas søster at projektet skulle fortsættes som planlagt.
The outcome
300 SENNA 1 300 SENNA 2 300 SENNA 3
No more ever.
Alt andet Ducati med SENNA navn på er Replicaer.
Cyklen er spækket med alt det fineste grej der lå på Ducatis hylder
Termingoni Potter i kulfiber, kulfiberskærme,Oehlinsdæmper, flydende Bremboer, stor eprom+ mm.
Nypris i 1996 i DK over 300.000
Cyklen er indkøbt hos en Ferrari forhandler.
Den står 100% som ny.
Cyklen udlejejes evt som blikfang på messer til events og til fotografering.
Ved interesse kan jeg kontaktes gennem MC galleriet,
så skal jeg nok vende hurtig tilbage.
Bemærkninger:
Dette er min første cykel.
D. 27 okt 2007.
Hentede den idag
Har kørt cirka 50 km på den indtil nu, da der ingen afgift er betalt endnu.
D. 19 nov 2007.
Så er den blevet stillet helt i vinterhi, nåede vel at rulle små 400km på den. kan slet ikke vente!
Damn jeg glæder mig til sommer!!!!
D. 12 dec 2007
Er lige pludselig kommet til at synes julen ikke er så sjov samt vinter hehe.
D. 14 Januar 2008
Fik toldsynet / regsynet min ninja idag, mega nice, dejligt vejr at køre i.
Lavede så også lige min første powerslide.... hvilket BESTEMT ikke var meningen men holdt hovdet koldt og holdt på gassen til den var på rette køl :)
D.19 marts.
Fik plader på den idag... YES SIR!
fik kørt 210 km inden snen om... gå væk dumme hvide lorte sne!!! :(
D.17 April Sætter min kawa til salg, hvis nogle er intra så skriv gerne.