Yamaha R-Sexy
skal du ha` smæk ;-).Honda CBR 1000 RR *SOLGT 2014*
Hehe bring it on amigo :0)
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
2008
Årgang:
2007
Motor:
Væskekølet, 4-takt, 4 cylindret række motor, 16 ventiler, DOHC
Slagvolume 599 cc
Boring & slaglængde 67 x 42,5 mm
Komparations forhold 13,1:1
Smøresystem Vådsump
Karburator Indsprøjtning
Koblingstype Våd, flerpladet . samt slipperkobling .
Tændingssystem TCI
Starter system Elektrisk
Gear system Konstant indgreb, 6-trins
Bagtøj Kæde
Tank kapacitet 17,3 liter
Olietank kapacitet 3,4 liter
Motor:
4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. Boring: 75,0 mm. Slaglængde: 56,5 mm. Slagvolumen: 998 cm3. Kompression: 12,2:1. Maks. effekt: 172 hk (127 kW) ved 11.250 o/m. Maks. moment: 114,5 Mm ved 10.000 o/m. Indsprøjtning med 4 stk. 44 mm spjældhuse.
Transmission 6-trins kassettegearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.
Hestekræfter:
Motoreffekt Med direct air induction: 99,6 kW (135 Hk) ved 14.500 omdrejninger. Uden direct air induction: 94,9 kW (129 Hk) ved 14.500 omdrejninger.
Moment Med direct air induction: 69,1 Nm (7,05 kg-m) ved 11.000 omdrejninger. Uden direct air induction: 65,8 Nm (6,71 kg-m) ved 11.000 omdrejninger
MÅLT EFFEKT .
den 31/5 2008 kom den på rullen . den smed 117.46 på lakridsen HELT std og uden ram-air indukt . det er da ok syntes jeg . 11.54 hk går så tabt på vej mod asfalten .
Hestekræfter:
172+ hk (95/1/EC) v/11.250 om/min.
148 HK på hjulet.
Fælge:
PVM 10Y i farven gold .
har haft 5Y i sort . de er solgt .
Fælge:
Fælgsæt 1: Repsol Original.
For : 17" Støbt alufælg x 3,50"
Bag : 17" Støbt alufælg x 6,00"
Fælgsæt 2: Repsol Original
For : 17" Støbt alufælg x 3,50"
Bag : 17" Støbt alufælg x 6,00"
Dæk:
for 120/70 ZR17M/C (58W)
bag 180/55 ZR17M/C (73W)
type . bridgestone BT002 street/racing
Dæk:
Fælgsæt 1:
For: Brigestone Battlax 002R 120/70R17 Soft
Bag: Brigestone Batllax 002R 190/55R17 Soft
Fælgsæt 2:
For: Pirelli Dragon Rain 180/55R17
Bag: Pirelli Dragon Rain 120/70R17
Topfart:
speedometervisning på 284 kmt med std kædekit .
Topfart:
Nok....... forhåbentlig :0)
Tuning:
ingen endnu .
og der kommer nok heller ikke noget særligt .
den skal køre en del på bane og der er jo de kedelige støjkrav .
Tuning:
Akrapovic Carbon
Styling:
lidt forskellige klistermærker !.
guldfarvet låg til bremsevædsebeholderen Litech
guldfarvet bolte på udvalgte steder.
"svedbånd" til bremsevædskebeholderen . sort med yamaha logo.
Styling:
Hel Stålarmerede Bremse slanger
PP Tuning tilbage rykker sæt med reverse shift.
PP CrashPads, med udskiftelige transport stykker.
Carbon forskærm.
Ekstraudstyr:
massere . følg med på profilen .
pvm fælge 5Y . (SOLGT)
pvm 10Y .
braking wave skiver . komplet.
stålarmerede bremseslanger i guld.
quickrelease tankdæksel i sort .
fuldt justerbare fodhvilere i sort fra PP tuning .
fork preload adjust. sort.
hyperpro komplet opsætning :
bagdæmper.
forgaffelfjedre .
styrdæmper .
BSM luftfilter
digital gearindikator .
sædeskal med justerbar pude.
original tankpad .
bagtandhjul fra supersprox . 1 stk 45T. og et stk 48T .
homemade nr-plade holder.
titax grebklinger i sort .
komplet sæt crash-pads . øvre og nedre stel . samt for og baghjuls aksel . kræver ingen kåbe modifikationer .
regnvejrs fælge til banebrug .
Ekstraudstyr:
AIM Laptimer
AMB Tranx 260 Transponder.
LED baglygte med integreret blink.
Bemærkninger:
denne mc skal bruges til både bane og vej .derfor vil der blive ofret en del på forbedringer og beskyttelse til den .
jeg er medlem af en svensk klub som høre til på sturup .
kig forbi deres side evt .
www.sydskanesemse.nu
banekalender for året 2009 .
27/4 - 09-16 Ring Knutstorp
4 og 5/5 anderstorp 9-16 RPM-Racing
6/5 - 17-20 Sturup 3 tim - KV
17/5 - 13-17 Sturup 4 tim - EM
24/5 - 13-17 Sturup 4 tim - EM
31/5 - 13-17 Sturup 4 tim - EM
11/6 - 17-20 Sturup 3 tim - KV
18/6 - 09-16 Ring Knutstorp
28/6 - 13-17 Sturup 4 tim - EM
5/7 - 12-16 Sturup 4 tim - EM
12/7 - 12-16 Sturup 4 tim - EM
19/7 - 12-16 Sturup 4 tim - EM
23/7 - 09-16 Ring Knutstorp
1 og 2/8 sturup 9-16 RPM-Racing
9/8 - 13-17 Sturup 4 tim - EM
13/8 - 17-20 Sturup 3 tim - KV
20/8 - 09-16 Ring Knutstorp
22 og 23/8 arctic circle norge . 9-21 RPM-Racing
30/8 - 13-17 Sturup 4 tim - EM
6/9 - 13-17 Sturup 4 tim - EM
13/9 - 13-17 Sturup 4 tim - EM
17 og 18/9 anderstorp 9-16 RPM-Racing
20/9 - 13-17 Sturup 4 tim - EM
25/9 - 09-16 Ring Knutstorp
jeg kan ikke forklare denne mc bedre end dette .
http://www.youtube.com/watch?v=FHFQBQRmvyQ
Stel Aluminium die-cast Deltabox
Affjedringssystem for Teleskopgaffel
Vandring for 115 mm
Affjedringssystem bag Svingarm med link
Vandring bag 120 mm
Bremse for Dobbelte skiver, Ø 310 mm
Bremse bag Enkelt skive, Ø 210 mm
radial bremsemaster fra brembo
Yamaha chip-styrede gasspjæld og indsugningstragte
Slipper-kobling
gearkasse som kassette
Dimensioner -
Længde 2040 mm
Bredde 705 mm
Højde 1100 mm
Sædehøjde 850 mm
Akselafstand 1380 mm
Min. fri højde 130 mm
Tørvægt 166 kg
så kom den endelig . min første spritnye mc .
det bliver en god sommer .
vi ses derude :-D.
så satte foråret endelig ind . der er pt kørt lige over 300km på den og jeg er ikke skuffet . den er bare en drøm at køre på .
opdate: 20/10-2008 har denne mc og jeg tilbragt små 11000km sammen . dejligt bekendtskab .
tidligere maskiner .
cz 180
gsx-s crobra 250 cc .
gsx-r400sp 1991
gsx-f600 1998
cbr 600f2 banejern
suzuki gsx-r k1 banejern
zx6RR 2006 banejern
R6 2006 banejern
tl1000s 1997 .
STOOOOOOOOOOOOOP : Ingen bedømmelser . De bliver alligevel slettet ! . Jeg vil langt hellere ha` en kommentar eller to .
Bemærkninger:
Lækker MC som fungere som både tulle tur maskine en sjælden gang imellem, og som bane ged når det skal gå stærkt.