Triumph t150-750ccm (solgt)
Stem på min MC!Honda CB 500
Rimelig nice Triumph du har dig der Allan. Det er vel mest et spørgsmål om smagssag - cyklerne kan ikke lige frem placeres under samme kategori, men nu må vi jo se. Du skal i hvert fald have held og lykke, selvom det måske ikke er nødvendigt.
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
1971
Årgang:
2002
Motor:
3 cylindret 4-takt rækkemotor luftkølet 741 ccm
kompressionsforhold: 8,3 :1
boring xslaglængde: 57 x 70 mm
3 x kaburatorer 30 mm amal
4-trins gearkasse. kobling i oliebad. kædetræk og kickstart
tankkapacitet 19 l
egenvægt: 228 kg
affjedring: hydraulisk f+b
Motor:
500 cc
4-takter
2-cylinderet
Hestekræfter:
64 hk ved 7250 omdr.
Hestekræfter:
58 hk
Fælge:
crom 19" med mekanisk tromlebremser
Fælge:
Helstøbte guld-tonede alusutter
Dæk:
fordæk 3,25 x 19
bagdæk 4,10 x 19
Dæk:
De der slidte gummiringe på fælgene
Topfart:
de skriver 200km/t , men jeg tror måske at den kan lige kan runde de 180 km/t med rystelser. men gider ikke prøve da det er en cruise maskine!!!
Topfart:
Topfart: Nålen var oppe og snuse ved 200 km/t forleden.
Acceleration 0-100 km/t: 5,5 sek.
Tuning:
næh
Tuning:
Ingen
Styling:
nøglering
Styling:
Fuldkåbe og tankpads
Ekstraudstyr:
elektronisk tænding
Ekstraudstyr:
Skivebremselås
Bemærkninger:
totallængde 218cm. akselafstand 145 cm
Den står orginal og det skal den blive ved med.
Forskellige mcér som jeg har ejet:
Triumph TT 600 fra 02
Triumph tiger cup 200 ccm fra 63
triumph t150 750ccm fra 71
triumph bonneville fra 80
yamaha fazer fra 05
triumph sprint rs fra 02
Bemærkninger:
Den kører kanon! Det er en motorcykel, der varmt kan anbefales den nyklækkede motorcyklist. Jeg har ikke prøvet en større maskine, så derfor har jeg ikke noget at sammenligne med, men jeg synes den er kvik som bare fanden.
17/9-06: Har ændret lidt ved et ordsprog; "Lev stærkt, kur langt".
Det er første gang jeg har lagt mc'en ned, men slap ekstremt billigt - kun en øm hofte.
Dog er det en anden sag med mc'en - en smadret kåbe, bøjet styr og bulet tank.
9/10-06: Så kom motorcyklen tilbage fra mekanikeren. Han skiftede styret, tanken, kåben, sideblink og diverse plastikpaneler. Kåben er uden stafferinger og tanken uden tankpad, så skal have fundet en ny. Har selv lakeret udstødningsrøret.