{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Vespa GL 150

Helt ærligt! Klassisk italiens stil mod japansk firser riskoger! I ved hvor i skal stemme! -Ride classic, no plastic!

Yamaha FZR750R

der er jo bare lige den detalje at jeg i 1. gear kører stærkere end din italiener kan drømme om, selv ned af møns klint...:) i orden david
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
1963
Årgang:
1988
Motor:
Motor specifikationer: CCM: 145.45 Cyl. bore: 57 Slaglængde: 57 Kompression: 7.2:1 hk: 5.1 ved 5200 rpm. Smøring: 2% olieblandet benzin Stempeltype: Domed top (eller hvad det nu hedder) Gearing: 1 gear: 14.46:1 2 gear: 10.28:1 3 gear: 7.46:1 4 gear: 5.48:1 Kobling: 3 friktions plader Motoren er en 2-takt'er med krumtapstyret indsugning, Dellorto carburator, 2 skyllekanaler, og 4 håndgear.
Motor:
749ccm 20 ventilet 4 cylinder vandkølet række 4 på tværs vinklet 45 grader fremad med 2 overliggende knaster.
Hestekræfter:
Med lidt held små 7-8 stykker.
Hestekræfter:
110 hk (81kW) ved 10500 o/m og 77.5 Nm ved 8250 o/m 1,77 kg/hk
Fælge:
8" stålfælge
Fælge:
17" foran og 18" bag- støbt
Dæk:
Sava, m. hvid fælgkant.
Dæk:
Topfart:
90 km/h på en god dag.
Topfart:
245 km/t og 0-100 på 4,2. langt første gear der går til 120 km/t ifølge Mc-revyen, skal nok undersøge det nærmere....:)
Tuning:
Motoren har fået eftermonteret et cylinderkit fra 150 ccm til 177 ccm der med lidt held giver mig 7-8 hk istedet for de 5.1 hk standard :-)
Tuning:
nej. og da det er min første cykel tror jeg ikke at der skal gøres noget lige forløbig..
Styling:
Lidt chrom hist og her, samt det lille firkantede "indian style" passagersæde. Så kan pigen sidde med begge ben til samme side (ligesom man gjorde på hest i gamle dage.)
Styling:
kåbeglasset er ikke originalt hvilket resten af cyklen er.
Ekstraudstyr:
Sidespejl.
Ekstraudstyr:
Bemærkninger:
De to billeder ER faktisk af samme scooter! - Før og efter jeg begyndte at skrue på den. Følgende er blevet lavet (i kronologisk rækkefølge): 1) Scooteren er blevet sandblæst så "lig i lasten" kom frem. 2) Ny bund er derefter svejset fast. 3) Venstre balle og bagskærm TIG svejst (60 timers arbejde) 4) Der er lagt bly på svejsningerne for at glatte overfladen (Kun amatører bruger spartel masse) 5) Scooteren er blevet malet (mørkerød, billedet snyder) 6) Motor og gearkasse er hovedrenoveret - havde ikke kørt i 10 år. 7) Nyt ledningsnet monteret 8) Motor monteret 9) Motor testkørt m. tuncylinder 10) Div chrom, tank, sæder, lygter, paneler, lister mm. monteret. 11) Nu mangler jeg blot at syne damen!!! 12) Hehe... Nu er konvojen sørme også synet ----------------------------- Ride classic - no plastic! ----------------------------- David
Bemærkninger:
lakeringen står som 100% original kopi af slut 80'ernes fabriks yamaha. cyklen har "kun" gået små 45.000 hvilket forklarer den flotte stand Det er min første cykel og jeg glæder mig MEGET til det bliver forår. cyklen har en hel del komponenter til fælles med FZR 1000 og ligner den mere end den gør FZ 750, desuden er der bl.a flydende skiver Ø 320 foran. TIL SALG...
Annonce