Honda XL 350 R *solgt* [Tidl. motorcykel] 1985
5.187 visninger
|
Oprettet:
Honda XL 350 R *solgt*
Årgang:
1985
Motor:
350 ccm 4takt
Hestekræfter
Ca. 30
Fælge
Egerfælge, orginale
Dæk
Michelin
Topfart
130 km/t
Tuning
ingen
Styling
Mørk-tonede blink og baglygte (fremgår ikke af billeder) mere tilgår
Ekstraudstyr
Udstyr fra held: Ninja handsker, Quest jakke, Drive bukser, Paddock støvler.
En kædelås
Hjelm: Caberg Brutus m spejlvisir
En kædelås
Hjelm: Caberg Brutus m spejlvisir
Bemærkninger
Ikke alt for hurtig, men til gengæld en rigtig spas cykel.
Cyklen fik jeg til en god pris, det er min første, så den er jo noget specielt.
Cykel solgt d. 3-8-08
Cyklen fik jeg til en god pris, det er min første, så den er jo noget specielt.
Cykel solgt d. 3-8-08

Honda XL 350 R *solgt*
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 1.016
Hej!
Flotte billeder! Hvad er det for en hjelm?
Høj smidt!
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 2
Fede billeder hvor er det henne?? sjov lille offroader
dec 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 17
Godt at se dig herinde!
Jeg går jo bare og venter på at det bliver forår og godt vejr igen... Men du kan vel bliveved hele vinteren, bare du har de rigtige dæk på!?
Så snart forårssolen skinder igen, så må vi lige have en tur på den lune asfalt - ikke noget med løst underlag til mig:-D
Vi ses vel på skydebanen på lørdag!?
Torp
nov 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 7
allan A.
Takker, jamen de er taget med et almindeligt digital-kamera, og så er de rettet til i photoshop.. og min bror har gjort det meste, så det er hans fortjenste.
jan 2004
Følger: 49 Følgere: 52 MC-er: 13 Emner: 277 Svar: 956
flotte billeder hvad er det taget med for et camera
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=28296
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 762 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.833
Hej vil du ikke hjælpe en XL'er i nød. Jeg blev udfordret af en cb250'er og gik fra 100% til 33%
En cykel, Et folk
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 762 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.833
Fordi jeg selv har en lignende og fordi dine billeder er fede!
Og så kan Norton og BSA jo ikke få alle mine ekstrahøje
Vi ses i skov, på mark og strand
jul 2006
Følger: 4 Følgere: 3
fed lille maskinen, er grøn af misundenelse når jeg ser al de sand du har ved hånden
sep 2005
Følger: 51 Følgere: 47 MC-er: 7 Emner: 63 Svar: 1.166
tror snart jeg skal ud og have en tur på din cykel!! ellers må vi får startet den gamle crosser og drøne lidt nede på motorvejs projektet!
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 714
Var faktisk ude efter denne model da jeg ledte efter MC, men kunne ikke finde nogle der lå inden for en rimelig afstand. Det er bare super sjovt at køre sådan en der. har tidligere kørt lidt rundt på en cross bane med en lille yamaha og det er sku grineren
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 355
fede billeder, rart at se at du bruger din offroader til det den er beregnet til !!!!!!!!!!!!!! Kan anbefale dig at købe nogle grovere (cross)dæk, det hjælper på "sjov"skalaen....
Tillykke med din kværn.
sep 2005
Følger: 51 Følgere: 47 MC-er: 7 Emner: 63 Svar: 1.166
ja hans lillebror her er fotografen!!!!
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
velkommen herinde... det er da helt vildt så mange fede billeder du har... Kører du hele året eller går du også allerede nu og venter på foråret..... Lad vinteren blive kort - så vi snart kan mødes derude...
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 742
Enig - det er rigtig lækre billeder!
jul 2006
Følger: 36 Følgere: 39 MC-er: 4 Emner: 266 Svar: 1.729
Super fede billeder.