{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha XT600 "Supermotard" 1984

7.074 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Tinus (Billund) N
Mand | 48 år | Oprettet: 27. dec 2006


Yamaha XT600 "Supermotard"

Årgang:
1984
Motor:
1 cylindret, luftkølet 4-taktsmotor, med 1 overliggende knastaksel, 4 ventiler.

Boring/slaglængde: 95/84mm
Slagvolumen 595ccm.
Kompressionforhold: 8,5:1.
1 stk 26mm registerkarburator.
Hestekræfter
Standard:
44hk/6500rpm, 50nm/5500rpm
Opgivet til 38hk på hjulet.
Vægt tør: 138kg.

Ombygget:
Vægt tør: 142kg.
Fuldtanket: 150kg.
Fælge
Standard:
For: 1,6/21
Bag: 2,5/18

Ombygget:
For: Behr 3,5/17
Bag: Behr 4,25/17
Dæk
Standard:
For: 90/90
Bag: 120/80

Ombygget:
For: Continental Road Attack 120/60
Bag: Continental Road Attack 160/60
Topfart
Standard:
Opgivet til 160km/t. 0-100: 5,7sekunder

Ombygget:
?
Tuning
ABP Stage 1 knastaksel.
ABP Forrør.
ABP-portet topstykke.
2 stk Mikuni TM34 flatslide karburatorer.
K&N Clamp-on filtre.
Opkortet "Muzzy" udstødning.
Styling
Nope.
Ekstraudstyr
Luftfilterkasse fjernet.
Batteri erstattet af Bat-Pac.
UFO Supermoto forskærm.
UFO YZ450F "nummerplade"
SIGMA MC8 cykelcomputer.
MOCAL oliethermostat.
GPZ Oliekøler.
Hjemmelavet olietank under sæde.
Bemærkninger
Hentet i Tyskland d. 27/12 06 for den nette sum af 550€.

Der bygges stadig på ådslet. Senest er motoren renoveret for at stoppe oliedryp, og i samme forbindelse røg topstykket en tur forbi ABP Racing i .de for renovering og portning. Glæder mig til at få hakket liv i dyret igen, så jeg kan gøre nok et forsøg på at få dyset karburatorene ordentligt ind. Hidtil har jeg kun kunnet give ca. halv gas før motoren fik udsættere og stort set satte helt ud. Forhåbentlig bliver det bedre nu.
Kommentér på:
Yamaha XT600 "Supermotard"
Annonce