{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha Drag Star xvs 650 1997

96.181 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Pierre !
Mand | 47 år | Oprettet: 15. aug 2004


Yamaha Drag Star xvs 650

Årgang:
1997
Motor:
Yamaha 650 cc
Hestekræfter
omk 45 hk
Fælge
For fælge: Original, dog poleret nav og forkromet eger
Bag Fælge: TTS 17 *7 med 210 dæk ;-)
Dæk
Michelin sport
Topfart
Ifølge yamaha 145 km/h men har aldrig været der oppe.
køre bedst og mest behaligt omk de 90/ 100 km/h
Tuning
Den er ikke dissederet tunet men med hybercharger luftfilter og et 2 in 1 udstødning er der kommet et par flere heste.
Styling
Alt alu har jeg poleret, dvs. For og bag nav, bremsekaliber, forgaffelben, kardantræk og bag bremser (det skal lige siges at det tar lang tid) samt diverse ting er blevet forcromet.
Benzintanken er blevet forlænget, lavet nyt benzindæksel og blevet lukket ved spedometeret.
Bagskærmen er skåret op på midten og så har jeg lagt et stykke ind på 5 cm så der er plads til det bredere bagdæk.
Ekstraudstyr
Rizoma: Gaffelbroer, Forlygte, Greb, Fremflyttersæt.
H-M Deluxe: Bagskærm - Ombygget/ tilpasser til et 210 dæk.
Thunderbikes: Skivebremse, Ombygning af bagsvinger, Led baglygte.
Geilt-Bikes: Udstødning, Luftfilter/ Hybercharger - Ombygget så det passer til en XVS 650.
Hjemmelavet: Sæde, Tank og Bagskærm (se styling), diverse afstandstykker ved forhjulet, Bagfjeder eller mangel på samme.
Bemærkninger
Hele iden med ombygningen af cyklen var at jeg ville have en lav og bred cykel. Så bagfjedren røg og der blev sat en rostfri stang ind istedet og forgaflen er lagt 7 græder ud, uden forlængelse, så afstand mellen understel og vej er 5,5 cm og min sæde højde er ca. 50 cm.
Det gør selfølgelig at den er lidt hård at køre på, men jeg har vændet mig til det efter 5 år.
Rigtige mænd kører på stivstellet mc`r :-)


Kommentér på:
Yamaha Drag Star xvs 650
Annonce