{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Kawasaki z1000 sx

Ølstykke Nord, imod, Ølstykke ??? :-)

Honda VFR 1200 FA solgt

Tror jeg faktisk også man kalder der her? (Fyrrevej)
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
2011
Årgang:
2011
Motor:
4 cyl 4 takt med balanceaksel dohc 4 ventiler per cyl. 1043 ccm boring / slaglængde 77,0 X 56,0 komp. 11,8:1 Keihin-indsprøjtning med 4 stk. 38 mm spjældhuse. Transmission 6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.
Motor:
1237 cc V4 med en noget spøjs arkitektur
Hestekræfter:
138 HK / 9,600 rpm 110 N?m (11.2 kgf•m) / 7,800 rpm Vægt/kraftforhold 1,67 kg pr. hk.
Hestekræfter:
Vistnok 173 v 10000 omdr, vigtigere den leverer ca 140 Nm, heraf 90 % ved 4000 omdr.
Fælge:
For:3,50” støbt alufælg. Bag: 6,00” støbt alufælg. Bremser For: 2 stk. 300 mm bølgeskiver med flydende ophæng. 4-stemplede radialt monterede calipere. Bag: 250 mm bølgeskive med fast ophæng. 1-stemplet flydende ophængt caliper. ABS.
Fælge:
Støbte aluhjul
Dæk:
Bridgstone Battlax T30 EVO 120/70x17 190/50x17 Affjedring for Upside down-gaffel med 41 mm gaffelben. Trinløs justerbar fjederforspænding og trinløs justerbar dæmpning. Vandring: 120 mm. Affjedring bag Svinggaffel med centralt placeret støddæmper. Trinløs justerbar fjederforspænding og justerbar dæmpning. Vandring: 1445 mm.
Dæk:
For: 120/70 x 17 Bridgestone Battlax BT023 sportstouring Bag: 190/55 x 17 Bridgestone Battlax BT023 sportstouring
Topfart:
Lidt over 250 km/t 0-100 km/h 3,3 sek 0-140 km/h 5,0 sek 0-200 km/h 9,6 sek
Topfart:
NOK - vist nok elektronisk begrænset til 250 kmt
Tuning:
Naaarj da, det er ikke nødvendigt, den kan sagtens kører 130 Km/t
Tuning:
Hvorfor det??
Styling:
Nummerpladeholder mørkt Kåbeglas Hugger Tankpad Andre sidespejle Seatcowl,( taget af pt. ) Gear indicator Kwak på styret. gel-sæder. Varmehåndtag
Styling:
Ready - to - go Kit: Tasker, double vindskærm, varme i håndtag, sidetasker og topboks
Ekstraudstyr:
En gps engang imellem. Originale Sidetasker.
Ekstraudstyr:
Crash pads
Bemærkninger:
Indreg. første gang 2014 Model 2011 Dette er min 4 mc har haft en Yamaha XT 250 i 4 år sjov cykel kunne kører både sommer og vinter pga store knopper på dækkene.Så fik jeg en Suzuki GS 450E som jeg havde i 5 år fik lidt flere heste i den da jeg købte en reservedels mc i tyskland.Min 3 cykel var Fluen, en solid suzuki Gsx 750f , den slog ikke en takt forkert i de 7 år jeg havde den. Jeg har nu den cykel, jeg har ønsket mig siden den kom frem, og har planer om at vi skal blive gamle sammen. Det er absolut den der har bedste sidde stilling, og kræfter til at trække mig rundt. Har lige rundet 7000 km, og det nærmer sig vinter. Jeg har absolut ikke fortrudt at jeg har købt denne maskine,den er en drøm at køre på ,de to eneste minusser ved denne maskine ,er at sidespejle kan man ikke se en skid i, og forlyset er ikke eksisterende. MEN nye philips x-treme pære, og andre spejle placeret et andet sted, så spiller det. søger efter forlys, som lyser i begge paraboler ikke noget xeon. med mindre det bliver lovligt en dag :-) 1000 km Service 1362 kr År 2014 6000 km Service 1717 kr inklusive gas test . År 2015 12000 km Service 3546 kr inklusive gas test. År 2016 18000 km service ca 500 kr År 2017 (laver selv service fra nu af) 24000 km service ca 3000 kr inklusive kædeskift År 2018 30000 km service ca 500 kr År 2019 36000 km service Ca 1500 kr år 2020 42000 km service Ca 500 kr år 2021 44000 km sprang 2022 over ikke kørt. 48000 km service ca 1500 kr år 2023.
Bemærkninger:
Ekstremt velkørende sportstourer. Nogle klager over den begrænsede tankkapacitet, men jeg skal alligevel af mindst hver anden time - så hva' fa'en. Mens vi taler om benzin. MCTC prøvekørte dyret til under 10 km pr. l. Hvad for en pose nødder de har brugt som testpilot, ved jeg ikke. Jeg har endnu ikke præsteret at komme under 14, og normalt ligger jeg mellem 16 og 19 km/l - væsentligt bedre end naboens VRF 750 RC 36-2! Måske var testkøreren bare ikke klar over at den har mere end 2 gear...... Så er der en fehler af de dumme: man sidder eminent på førersædet - bagsædet derimod er lynende glat, og passageren skøjter rundt. Der er så meget umph i maskinen, at man snildt kan smide en passager af, så her og nu har jeg lavet et lille overtræk af latex - nej det er ikke skriggult - og så har jeg bestilt et overtræk fra TriboSeats (GBP 12,99 - så det er betalbart) Dyret vejer 267 kg, men pga vægtfordelingen håndterer det som en lille let 500 cc-er, hvis man da ikke ligefrem skal skubbe det baglæns op ad bakke:-) 18.10.2013 Nu har dyret efterhånden kørt 53000 km. Jeg er stadig meget glad for den, men må sige, at der skal noget på bagsædet - TriboSeat er OK. Så har jeg fgm oplevet noget mærkeligt: Tre nøgler har jeg bukket nu, og den ene er endda knækket!!!! De bukker samme sted - cå halvvejs nede, hvor de er smalle. I tændingslåsen bruges nøglen i hele sin længde, mens den i taskerne kun anvendes i godt det halve, mon ikke årsagen er her. Det er godylt irriterende - dels er nøglerne halvdyre, dels skal de programmeres pga startspærren, og det betyder en dag på værksted hver gang! Jeg synes heller ikke tændingslåsen er alt for præcis. Ofte skal jeg nørkle længe, inden nøglen kan drejes. Den sidste sæson er gået uden at knække nøgler, men jeg har passet meget på. Spejlene sidder lidt langt ned og inde, hvilket giver en ret stor død vinkel bagude. SW-Motech har nogle fødder til eftermontering så spejlene kommer et par cm længere op og ud. Det var forrige vinterprojekt - og så et nyt bagdæk! Det beskrevne vinterprojekt med rykning af spejle blev meget vellykket. Dækkene er nu BT 035, der ikke har været nær så solide som BT 023, De står fint men bliver meget hurtigere kantede. Knallerten har nu kørt godt 50000 km. Det nuværende sæt dæk et BT 30 og deres slidstyrke er jeg bestemt ikke tilfreds med. Allerede efter 3500 km - de 2/3 på snoede norske og svenske småveje-lignede de allerede flade radialdæk til en bil. Som kører mærker man det ikke, men bagsædepassageren forvandles til luftværnssirene hver gang man vipper over kanten! Da min elskede Intruder afgik ved døden i forsommeren, havde jeg egentlig forestillet mig at jeg skulle nøjes med denne cykel. Imidlertid manglede jeg noget at skrue i - jeg skaffede en gammel engelsk veteran - så fik jeg noget at skrue i:-) Sommeren 2014: Nu har knallerten kørt efterhånden små 65000 og den går perfekt. I vinter fik jeg lavet et sort sædeovertræk af Alcantara og det hjalp voldsomt på det glatte bagsæde. Desværret er der kommet alger i betrækket, så når det er tørt virker det grønligt. Je har mættet det igennem med rodalon, så nu håber jeg, at det kan myrde algerne ligesom i malet træ. om et par uger piller jeg nok sadlen af og skurer den i grundrens eller lignende - så håber vi! Det med nøglerne har jeg fundet ud af - enkelt nok bruges hele nøglens længde til tændingslåsene, men kun det halve til taskerne. Ved at sikre, at de aldrig sidder i taskerne er det lykkedes at undgå flere brækkede - hvem sagde at jeg er dum??? December 2014 Så har dyret kørt 73000, og den er lige kommet tilbage fra service inkl,dækskift - igen BT 023 der simpelthen går bedst på den cykel. 6120 kr for service og monterede dæk - meget fair pris! Den kører simpelhen stadig eminent, men Alcantarebatrækket var ikke fyldt med alger eller pollen. Det var simpelthen falmet i solen. En gang narvsværte og en meget grundig udskylning med vand, så er det sort igen om smitter ikke mere af. Jo -så her jeg i sommer opdaget at det er muligt at fastgøre sidstasker uden at disse er rigtigt fastgjort. Resultat - jeg har tebt en, og fundet den uge, det blev den ikke kønnere af, men den holdt!. 1.6.2016 jeg har solgt og udskiftet cyklen. Den blev for stor og tung eftersom jeg blev mindre. Den nye er en Honda NC 750 P2 -kordens mest forudsigelige MC, men det var netop formålet.
Annonce