{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Honda CBR 1000 F ( SOLGT )

1000 vs 1000

Honda CBR 1000 F SC24

Original lakering mod omlakering
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
RUS
Oprettet af:
Årgang:
1991
Årgang:
1989
Motor:
Stor, og starter HVER gang!!
Motor:
998 kubik,4-cylindret,4-takts række-motor. Vandkølet,2 overliggende knastaksler,16 ventiler, 4 stk Keihin karburatorer Ø: 38,5 CV type,rundt spjæld. Oliekøler.
Hestekræfter:
mange
Hestekræfter:
135 hk ved 9500 o/m. 104 nm ved 8500 o/m.
Fælge:
brede og flotte, 2 farve lak! Sølv og Sort!
Fælge:
For: 3 x 17". Bag:4,5 X 17".
Dæk:
ligeså brede
Dæk:
For: 120/70/17. Bag: 170/60/17 . Michelin Pilot Road 3
Topfart:
alt for hurtig
Topfart:
270 km/t
Tuning:
joh.. Lidt.. Progressive fjedre!! Har fået meget mere føling med forenden, og bedre fornemmelse med bremserne!
Tuning:
BSM Future udstødning
Styling:
Lak, lak og mere lak!!! Omlakeret til Brilliantrød istedet for postkasserød!! Sølv stafferinger med koksgrå skyggeeffekt istedet for hvide + 6 gange klar lak oveni!
Styling:
Tyskersæde
Ekstraudstyr:
Kuffert + kuffert + kuffert + konen.
Ekstraudstyr:
Bemærkninger:
Tung som er storebæltsfærge.... og alligevel kommer jeg aldrig til at køre andet!!! Min 3. CBR 1000 F og "Standardcykler er da for kedelige....."
Bemærkninger:
CBR 1000 F SC24 er i mine øjne det ultimative Autobahnlokomotiv. Den har altid været klassens tykke dreng, også da den kom frem tilbage slutningen af 80erne, hvor den skulle bide skeer med Yamahas FZR 1000 Exup, Suzukis Gsx-r 1100 og Kawasakis ZX10 (Men når man kommer lidt op i årene, er det vel ok at have lidt på sidebenene. Det er de indre værdier der tæller. CBRen tager sig forholdsvis godt ud sin alder i betragtning. Da den kom frem var ingen cykel udover Ducati Paso så vindglat Den er driftsikker, har de muskler der skal til, for at være med på en langtur sydover, og lur mig en god dag kan den også give nogle af de nyere cykler baghjul fra lyskurv til lyskurv. Jeg har et specielt kærlighedsforhold til de her Superbikes back from the late 80ties. De har en hel speciel karma, især hvis de står, som om de kun har kørt en enkelt sæson. Disse cykler kan altid trylle et smil frem på mine læber, så stort, at jeg næsten flækker kraniet. At køre på cyklen er som at være havnet i en tidslomme, tilbage i en tid, hvor plastikhjul, var noget der sad på Bburago biler, Bøsser var noget Richard Møller gik på jagt med, og Danmark vandt EM på et afbud. Hvis man så må stjæle lidt ved Kawasaki, så tænker jeg. Let the good times roll. NB: Har lige købt cyklen der kommer bedre billeder snarest.
Annonce