{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha YZF R1

Stem på min MC!

Kawasaki ZX10R

Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
2003
Årgang:
2009
Motor:
4 Cylindre, 4-takter Vandkølet rækkemotor. 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 5 ventiler pr. cylinder 6 trins gearkasse. flerplade kobling i oliebad. Kædetræk El-start
Motor:
Motor: Motor type Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four CCM 998 cm³ Boring & Slaglængde 76.0 x 55.0 mm Kompressionsforhold 12.9:1 Ventilsystem DOHC, 16 valves Benzinsystem Fuel injection: ø43 mm x 4 (Keihin) with oval sub-throttles, dual injection Forced lubrication, wet sump with oil cooler
Hestekræfter:
152
Hestekræfter:
Maks. Power 138.3 kW 188 PS / 12,500 rpm. Maks effekt med RAM Air 147.1 kW 200 PS / 12,500 rpm
Fælge:
Forhjul 120/70 på 3,50"" fælg Baghjul 190/50 på 6,00"" fælg
Fælge:
17" original
Dæk:
Dæk:
Brigdestone Battlax S16
Topfart:
Nok
Topfart:
Plus minus et par hundrede eller 3....
Tuning:
Power Commander.
Tuning:
Fjernet misse-kat og komplet Racefit system
Styling:
Styling:
Rizoma bremsevæske beholdere for+bag i sølv alu Puig helt sort kåbeglas Pazzo fuldt justerbare bremsegreb Sort LED diode baglygte med integreret blink Blinklys i for, flyttet ned i positions lysene Rizoma nummerplade holder Stålarmeret bremseslange for+bag i rød + Diverse småting der fuldender det helt rigtige racelook.... ;)
Ekstraudstyr:
Ekstraudstyr:
Bemærkninger:
Anskaffet for ganske nylig. Ville ha et alternativ til min HD. Og det tror jeg vist nok jeg her har fået. Har kørt godt 200 km. på den uge jeg har haft den. (ikke så fint vejr jo) Forbløffende nem at takle, trods de mange kræfter. Mere beskrivelse må komme efterhånden som jeg får lært den at kende. Hen over sommeren 2015
Bemærkninger:
Annonce