Yamaha YZF R1
Stem på min MC!Kawasaki ZX10R
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
2003
Årgang:
2009
Motor:
4 Cylindre, 4-takter
Vandkølet rækkemotor. 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 5 ventiler pr. cylinder
6 trins gearkasse. flerplade kobling i oliebad.
Kædetræk
El-start
Motor:
Motor:
Motor type
Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four
CCM
998 cm³
Boring & Slaglængde
76.0 x 55.0 mm
Kompressionsforhold 12.9:1
Ventilsystem
DOHC, 16 valves
Benzinsystem
Fuel injection: ø43 mm x 4 (Keihin) with oval sub-throttles, dual injection
Forced lubrication, wet sump with oil cooler
Hestekræfter:
152
Hestekræfter:
Maks. Power
138.3 kW 188 PS / 12,500 rpm.
Maks effekt med RAM Air
147.1 kW 200 PS / 12,500 rpm
Fælge:
Forhjul 120/70 på 3,50"" fælg
Baghjul 190/50 på 6,00"" fælg
Fælge:
17" original
Dæk:
Dæk:
Brigdestone Battlax S16
Topfart:
Nok
Topfart:
Plus minus et par hundrede eller 3....
Tuning:
Power Commander.
Tuning:
Fjernet misse-kat og komplet Racefit system
Styling:
Styling:
Rizoma bremsevæske beholdere for+bag i sølv alu
Puig helt sort kåbeglas
Pazzo fuldt justerbare bremsegreb
Sort LED diode baglygte med integreret blink
Blinklys i for, flyttet ned i positions lysene
Rizoma nummerplade holder
Stålarmeret bremseslange for+bag i rød
+ Diverse småting der fuldender det helt rigtige racelook.... ;)
Ekstraudstyr:
Ekstraudstyr:
Bemærkninger:
Anskaffet for ganske nylig. Ville ha et alternativ til min HD. Og det tror jeg vist nok jeg her har fået. Har kørt godt 200 km. på den uge jeg har haft den. (ikke så fint vejr jo)
Forbløffende nem at takle, trods de mange kræfter.
Mere beskrivelse må komme efterhånden som jeg får lært den at kende. Hen over sommeren 2015
Bemærkninger: