{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Honda VFR 1200 FA solgt

Stem på Min!Ejeren af den anden går ind for "al makt te di orlinde"SORRY !

Suzuki Gsxr

Fordi jeg kan
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
2011
Årgang:
2010
Motor:
1237 cc V4 med en noget spøjs arkitektur
Motor:
Deb er monteret med rapid bike indsprøjting Akrapovic udstøding komplet quick shift Kn filter
Hestekræfter:
Vistnok 173 v 10000 omdr, vigtigere den leverer ca 140 Nm, heraf 90 % ved 4000 omdr.
Hestekræfter:
111.9 på baghjul
Fælge:
Støbte aluhjul
Fælge:
standart
Dæk:
For: 120/70 x 17 Bridgestone Battlax BT023 sportstouring Bag: 190/55 x 17 Bridgestone Battlax BT023 sportstouring
Dæk:
Battlax 120/70
Topfart:
NOK - vist nok elektronisk begrænset til 250 kmt
Topfart:
ved ikk
Tuning:
Hvorfor det??
Tuning:
udstøding kn filter rapid bike
Styling:
Ready - to - go Kit: Tasker, double vindskærm, varme i håndtag, sidetasker og topboks
Styling:
tankbestytter carbon udstødning tonet/farvet kåbeglas rizoma håndtag titax greb Xenon 8000 k
Ekstraudstyr:
Crash pads
Ekstraudstyr:
mig selv
Bemærkninger:
Ekstremt velkørende sportstourer. Nogle klager over den begrænsede tankkapacitet, men jeg skal alligevel af mindst hver anden time - så hva' fa'en. Mens vi taler om benzin. MCTC prøvekørte dyret til under 10 km pr. l. Hvad for en pose nødder de har brugt som testpilot, ved jeg ikke. Jeg har endnu ikke præsteret at komme under 14, og normalt ligger jeg mellem 16 og 19 km/l - væsentligt bedre end naboens VRF 750 RC 36-2! Måske var testkøreren bare ikke klar over at den har mere end 2 gear...... Så er der en fehler af de dumme: man sidder eminent på førersædet - bagsædet derimod er lynende glat, og passageren skøjter rundt. Der er så meget umph i maskinen, at man snildt kan smide en passager af, så her og nu har jeg lavet et lille overtræk af latex - nej det er ikke skriggult - og så har jeg bestilt et overtræk fra TriboSeats (GBP 12,99 - så det er betalbart) Dyret vejer 267 kg, men pga vægtfordelingen håndterer det som en lille let 500 cc-er, hvis man da ikke ligefrem skal skubbe det baglæns op ad bakke:-) 18.10.2013 Nu har dyret efterhånden kørt 53000 km. Jeg er stadig meget glad for den, men må sige, at der skal noget på bagsædet - TriboSeat er OK. Så har jeg fgm oplevet noget mærkeligt: Tre nøgler har jeg bukket nu, og den ene er endda knækket!!!! De bukker samme sted - cå halvvejs nede, hvor de er smalle. I tændingslåsen bruges nøglen i hele sin længde, mens den i taskerne kun anvendes i godt det halve, mon ikke årsagen er her. Det er godylt irriterende - dels er nøglerne halvdyre, dels skal de programmeres pga startspærren, og det betyder en dag på værksted hver gang! Jeg synes heller ikke tændingslåsen er alt for præcis. Ofte skal jeg nørkle længe, inden nøglen kan drejes. Den sidste sæson er gået uden at knække nøgler, men jeg har passet meget på. Spejlene sidder lidt langt ned og inde, hvilket giver en ret stor død vinkel bagude. SW-Motech har nogle fødder til eftermontering så spejlene kommer et par cm længere op og ud. Det var forrige vinterprojekt - og så et nyt bagdæk! Det beskrevne vinterprojekt med rykning af spejle blev meget vellykket. Dækkene er nu BT 035, der ikke har været nær så solide som BT 023, De står fint men bliver meget hurtigere kantede. Knallerten har nu kørt godt 50000 km. Det nuværende sæt dæk et BT 30 og deres slidstyrke er jeg bestemt ikke tilfreds med. Allerede efter 3500 km - de 2/3 på snoede norske og svenske småveje-lignede de allerede flade radialdæk til en bil. Som kører mærker man det ikke, men bagsædepassageren forvandles til luftværnssirene hver gang man vipper over kanten! Da min elskede Intruder afgik ved døden i forsommeren, havde jeg egentlig forestillet mig at jeg skulle nøjes med denne cykel. Imidlertid manglede jeg noget at skrue i - jeg skaffede en gammel engelsk veteran - så fik jeg noget at skrue i:-) Sommeren 2014: Nu har knallerten kørt efterhånden små 65000 og den går perfekt. I vinter fik jeg lavet et sort sædeovertræk af Alcantara og det hjalp voldsomt på det glatte bagsæde. Desværret er der kommet alger i betrækket, så når det er tørt virker det grønligt. Je har mættet det igennem med rodalon, så nu håber jeg, at det kan myrde algerne ligesom i malet træ. om et par uger piller jeg nok sadlen af og skurer den i grundrens eller lignende - så håber vi! Det med nøglerne har jeg fundet ud af - enkelt nok bruges hele nøglens længde til tændingslåsene, men kun det halve til taskerne. Ved at sikre, at de aldrig sidder i taskerne er det lykkedes at undgå flere brækkede - hvem sagde at jeg er dum??? December 2014 Så har dyret kørt 73000, og den er lige kommet tilbage fra service inkl,dækskift - igen BT 023 der simpelthen går bedst på den cykel. 6120 kr for service og monterede dæk - meget fair pris! Den kører simpelhen stadig eminent, men Alcantarebatrækket var ikke fyldt med alger eller pollen. Det var simpelthen falmet i solen. En gang narvsværte og en meget grundig udskylning med vand, så er det sort igen om smitter ikke mere af. Jo -så her jeg i sommer opdaget at det er muligt at fastgøre sidstasker uden at disse er rigtigt fastgjort. Resultat - jeg har tebt en, og fundet den uge, det blev den ikke kønnere af, men den holdt!. 1.6.2016 jeg har solgt og udskiftet cyklen. Den blev for stor og tung eftersom jeg blev mindre. Den nye er en Honda NC 750 P2 -kordens mest forudsigelige MC, men det var netop formålet.
Bemærkninger:
kommer mer når jeg finder ud af hvad der er på mer ;D
Annonce