Yamaha R6
Honda CBR900RR Fireblade
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
1999
Årgang:
1996
Motor:
599cc. 16v.
Motor:
4-cylindret vandkølet 4-takts række motor DOHC 16 ventiler.
Boring: 70 mm.
Slaglængde: 58 mm.
Slagvolumen: 919 ccm.
6 trins gearkasse
Hestekræfter:
120 Hk. i motor og 108Hk. på hjulet. 55Nm.
Hestekræfter:
136
Fælge:
Standart 17" med standart 298mm bremseskiver for og 220mm bag.
Fælge:
3.50 " alu for
5.50" alu bag
Dæk:
Bridgestone for 120/60 17" bag 180/55 17"
Dæk:
130-70-16 pirelli diablo for (nyt)
180-55-17 Bridgestone battlax bag
Topfart:
276km/t på uret.
Topfart:
300km/t
Tuning:
Micron slip-on.
Tuning:
Ixil lowboy udstødning, i perlemorshvid
Rippet makker, med en kampvægt på 140kg fuld tanket og ready to go :-)
Styling:
Undertail fra Extreme Graphic.
Styling:
Kawasaki Z1000 forskærm
Guld alu/gummi håndtag, og guld styrvægte
Korte guld greb
Yamaha R6 mono bagende, med hvid led baglygte og integreret blink,
Yamaha yzf R1 2010 sæde
guld tomok spejle,
Guld tankdæksel,
Guld Clipon styr der er sænket længere ned
iridium kåbeglas,
Iridium forlygter fra cbr1000rr 2008
Ombygget front kåbe, støbt i glasfiber
guld blinklys foran,
vfr750 mono bagsvinger,
andre bremsevæske beholdere i guld,
multijusterbart tilbagerykkersæt i guld,
Guld støtteben
Kalibere for og bag indfarvet i hvid perlemor,
div. Skruer og bolte i guld alt er nymalet, i matsort og hvid perlemor og flere mellemslibninger i klarlakken, 7 gange klarlak, og det er ridsefast klarlak!
Div. Blinklys huller osv. Er plasticksvejst
Sikkert noget mere som jeg har glemt :-)
Ekstraudstyr:
Scorpio Alarm.
Ekstraudstyr:
mig, og alle mine damer
Bemærkninger:
Bemærkninger:
Elsker min gamle Hondax