Yamaha yzf 750 R streetfighter
ku være lidt sjovt at se om lillebror kan vinde over storebror :)Yamaha YZF 1000R thunderace
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
1994
Årgang:
1997
Motor:
vandkølet 4 cylindret DOHC, overliggende knastaksler. 5 ventiler pr. cylinder. 749 ccm2.
4X mikuni 38mm karburatore. 6 gear fremad.
Motor:
1003cc five valve
Hestekræfter:
Fra fabrik: 125hk på motor /113hk på baghjulet, ved 12000omdr/min og 80nm moment.
196kg tørvægt
Hestekræfter:
145
Fælge:
17 tommerAluminium. 5,5 tommer bredt baghjul,
og forhjul bliver sat til bremsning af 2 stk. 6 stemplede kalibre.
Fælge:
Standart 17"
Dæk:
bag: Bridgestone Battlax BT023 180/55/17.
for: Bridgestone Battlax BT023 120/70/17
Dæk:
For: 120/70 zr 17 Bag: 180/55 zr 17
Topfart:
260km/t
240 er prøvet og det tog ikke lang tid dertil.
0-100 på 2,9 sek. efter sigende
Brændstofforbrug bykørsel: 14km/l
brændstofforbrug landevej/motorvej 17km/l.
Topfart:
270
Tuning:
XXD GP Potte i rustfristål.
giver nok mere larm end performance.
Tuning:
Styling:
-Kawaski z750 forlygtekåbe
-Yamaha R6 2002 bagende kåber + bagsæde
-Yamaha R6 2007> forskærm
-LSL matsort styr
- Alu håndtag
- Alu styrmonteret sidespejle
- CNC fræs justerbare guld bremse og koblingsgreb
- Alu bremsevæskebeholdere
- Koso DB-01r Speedometer
-3D printet kølerstik-cover i ABS plast. (eget design)
-Motorolie låg med indbygget termometer.
-Underkåbe er skåret til.
-LED baglygte.
-Pulverlakerede fælge Guld
alle skjolde er lakeret "DDR mat grøn"
-LED blinklys er ikke monteret endnu
-170mm dog bones hæver røven med 35mm
-R6 trekants-nummerpladeholder
-LED nummerpladelys
Styling:
Fighter maske med blåt glas.blå silicone slanger, styr ende spejle, led baglygte. Blå olie prop, blå håndtag, forkortet potte, ktm bagende, fighter forskærm, speciallavet sæde betrukket af Saddelmager, knojern udspartlet i bagende
Ekstraudstyr:
Scorpion Exo 500 air classico hjelm, Dainese lædertøj, Icon støvler og handsker. Stor kædelås og en dejlig dame bagpå af og til.
Ekstraudstyr:
Bemærkninger:
Tredje mc i rækken, og hidtil vildeste. selvom den bruger en del olie, kører den bare superb i motor såvel som svingegenskaber.
Man ser fartstriber efter 8-9000 omdr når exupventilen åbner sig, gearskiftet går som smør, starter altid og lyden er metallisk sprød fra trompetmundingen.
med Motul 300V 15w50 kører den nu bedre og nemmere i gearkift. dette skulle også hjælpe på det høje olieforbrug.
Bemærkninger:
Ja hvad er der at sige den køre godt og får folk til at vende sig