Yamaha YZF R125
Yamaha Yzf r125
Fordi min har akrap og fordi Stig er bøgsse
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
2010
Årgang:
2013
Motor:
Motor: En cylindret, Vandkølet, 4-takt, Enkelt overliggende knastaksel (SOHC), 4 ventiler
Slagvolumen: 124.7cc
Boring x slaglænde: 52.0 mm x 58.6 mm
Kompression ratio: 11.2 : 1
Karburering: Elektronisk benzin indsprøjtning (MIKUNI)
Kobling: Våd, multi-disc coil spring
Tænding: TCI (digital)
Starter: Elektrisk
Gearkasse: Konstant mesh, 6-gear
Transmission: Kæde
Dejlig vibrationsfri motor og særdeles økonomisk.
40 km/l ved 80 km/t.
35 km/l ved 100 km/t.
Motor:
Motor: En cylindret, Vandkølet, 4-takt, Enkelt overliggende knastaksel (SOHC), 4 ventiler
Slagvolumen: 124,7cc
Hestekræfter:
11 kW ved 9.000 rpm
15 hk ved 9.000 rpm
12,24 nm ved 8.000 rpm
Hestekræfter:
11 kW, 15 hk ved 9.000 rpm
12 nm
Fælge:
Guldfarvede aluminiumsfælge - Made in Italy
For: 17" x 2.75
Bag: 17" x 3.75
17"
10 eger
Bremser:
For: Enkeltskive, 292mm diameter x 4.0mm tykkelse
Brembo 2 stemplet en sidet kaliber
Bag: 230mm skive x 4.0mm tykkelse
Yamaha brand 1 stemplet kaliber
Sædehøjde: 818mm
Tørvægt: 125 kg
Vådvægt: 138 kg
Stel: Stål, deltabox opbygning som R6
Svingarm: GP-style aluminiums svingarm
Lys:
Kørelys: Angel eyes, 60mm, 66 LED's i hver, hvidt lys
Positionslys: LED stripe på undersiden af lygten som komplimentere angel eyes, standard side lights
Langtlys: 2 x Halogen pære
Fælge:
17" x 2.75 og17" x 3.75
10 eger
Dæk:
Fordæk: 100/80-17 M/C - Bridgestone Battlax BT39
Bagdæk: 130/70-17 M/C - Bridgestone Battlax BT45
De nye dæk er langt bedre end de originale Micheline Pilot Sporty, som var helt uduelige i regn. Desværre kan man ikke få de allerbedste dæk, da man i så fald skal op i 110/140 foran og bagved.
Dæk:
Michlein standart dæk
Topfart:
136 km/t
0-100: 9 sekunder
Accelerere fra de fleste biler op til 80, og holder nemt 110 på motorvejen
Topfart:
136 km/t til omdrejnings begranseren slår til.
Tuning:
Radical Racing Carbon GP full system
Armerede Bremseslanger
Sintered bremseklodser kommer senere for bedre føling
Tuning:
Fuld akrapovic titanium og Carbon udstødning
Rød Armerede Bremseslanger
Styling:
R&G Tail Tidy
Puig matsort windscreen
Yamaha tune up blink
Yamaha tune up fælgbånd
Yamaha tune up yoke protector
Guldfarvede aluminiums shorty greb
Rizoma Lux håndtag
Probolt aluminiumsbolte til kåben i blå
Probolt aluminiumsmotorbolte i blå
2" kåbespejle
Blå alumimiums fodhvilere
Indfarvet sædeskal - Burning Blue
Blå eloxerede svingarmsspoler
Jollify carbon tankpad
Sort/blå aluminiums styrender med indbygget vægt
Clipons malet matsort
Styling:
Mat sort vindskærm
Tonet forlygte
Hvidlys led forlygte pære
Led forlygte stripes
Rød Armerede Bremseslanger
Rød Yamaha Racing fælgebånd
Rød aluminium bramse og koblings greb
Rød/sort aluminium styr ender
Rød/sort håndtag
Rød aluminium bramsevæsken deksler
Fuld aluminium røde kåbeskruge kit
Fuld aluminium røde motorbolte kit
Halvdelen af kåben blev malet mat sort
Fuld akrapovic udstødning
Rød Carbon Yamaha emblem
R&G kort nummerplade
Rød aluminium for og bag fodvilerne
Rød bag fjeder
Ekstraudstyr:
SENA SMH10 intercom (kan klart anbefales!)
AGV K3 5 Continents hjelm + blåt iridium visir
SIDI ST støvler
SCOTT SPORT TP Blouson jakke + fuld SAS-TEC beskyttelse
CG TIGER Bukser
RICHA FIRE Læder handsker
Vandtæt 12V strømudtag med 1,0 og 2,1 ampere
LIFEPROOF holder til mobil
Aluminiums baghjulsløfter
Ekstraudstyr:
Bemærkninger:
22/02/14:
Importeret fra Sverige. Nu skal der søges afgift og bestilles nummerplader og nårh ja, så skal kortet jo også lige i hus :) Bedre billeder kommer når den er blevet indregistreret og med det gode vejr!
24/03/14:
Så kom der endelig styr på de forskellige godkendelser fra SKAT. I Sverige har de 2 dele af registreringsattesten. Jeg fik del 1 original og del 2 som en kopi, da forhandleren skulle bruge den originale del 2 til at udmelde den af det svenske motorregister, hvilket han først kunne gøre efter jeg havde sendt bevis for at den var blevet exporteret af Sverige. Det har givet en del besvær fra SKAT's side af, da man skal bruge en godkendelse til at indregistrere med en kopi!
5/04/14:
Så kom der nye billeder i aftensolen :)
15/04/14:
Så er kortet i hus. Nu må SKAT godt snart få fingeren ud!
16/04/14:
Havde fat i SKAT som oplyste at der var yderligere ventetid. Betalte derfor en selvanmelder og nu står den ligeså fint med plader og forsikring :)
7/05/14:
Så kom der ny udstødning på :) Den giver en dejlig dyb rumlen, ift. den originale homologerede udstødning!
15/12/14:
Nu er den sat i vinterhi og lidt dele er købt ind til at forkæle den ;) Der er købt:
- Nye aluminum bar ends i blå
- En sædeskal i hvid (overvejer om den skal males blå)
- Nyt luftfilter, oliefilter og tændrør + lejer til forhjulet
- Svingarms spoler og et paddock stand
- Et tankpad fra team Jollify
- Nye korte greb i guld
Nu skal det hele bare monteres og alle væsker udskiftes også må jeg ellers bare gå og glæde mig til sæsonen 2015 :) BILLEDER KOMMER!
Bemærkninger: