{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha YZF R125

Yamaha Yzf r125

Fordi min har akrap og fordi Stig er bøgsse
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
2010
Årgang:
2013
Motor:
Motor: En cylindret, Vandkølet, 4-takt, Enkelt overliggende knastaksel (SOHC), 4 ventiler Slagvolumen: 124.7cc Boring x slaglænde: 52.0 mm x 58.6 mm Kompression ratio: 11.2 : 1 Karburering: Elektronisk benzin indsprøjtning (MIKUNI) Kobling: Våd, multi-disc coil spring Tænding: TCI (digital) Starter: Elektrisk Gearkasse: Konstant mesh, 6-gear Transmission: Kæde Dejlig vibrationsfri motor og særdeles økonomisk. 40 km/l ved 80 km/t. 35 km/l ved 100 km/t.
Motor:
Motor: En cylindret, Vandkølet, 4-takt, Enkelt overliggende knastaksel (SOHC), 4 ventiler Slagvolumen: 124,7cc
Hestekræfter:
11 kW ved 9.000 rpm 15 hk ved 9.000 rpm 12,24 nm ved 8.000 rpm
Hestekræfter:
11 kW, 15 hk ved 9.000 rpm 12 nm
Fælge:
Guldfarvede aluminiumsfælge - Made in Italy For: 17" x 2.75 Bag: 17" x 3.75 17" 10 eger Bremser: For: Enkeltskive, 292mm diameter x 4.0mm tykkelse Brembo 2 stemplet en sidet kaliber Bag: 230mm skive x 4.0mm tykkelse Yamaha brand 1 stemplet kaliber Sædehøjde: 818mm Tørvægt: 125 kg Vådvægt: 138 kg Stel: Stål, deltabox opbygning som R6 Svingarm: GP-style aluminiums svingarm Lys: Kørelys: Angel eyes, 60mm, 66 LED's i hver, hvidt lys Positionslys: LED stripe på undersiden af lygten som komplimentere angel eyes, standard side lights Langtlys: 2 x Halogen pære
Fælge:
17" x 2.75 og17" x 3.75 10 eger
Dæk:
Fordæk: 100/80-17 M/C - Bridgestone Battlax BT39 Bagdæk: 130/70-17 M/C - Bridgestone Battlax BT45 De nye dæk er langt bedre end de originale Micheline Pilot Sporty, som var helt uduelige i regn. Desværre kan man ikke få de allerbedste dæk, da man i så fald skal op i 110/140 foran og bagved.
Dæk:
Michlein standart dæk
Topfart:
136 km/t 0-100: 9 sekunder Accelerere fra de fleste biler op til 80, og holder nemt 110 på motorvejen
Topfart:
136 km/t til omdrejnings begranseren slår til.
Tuning:
Radical Racing Carbon GP full system Armerede Bremseslanger Sintered bremseklodser kommer senere for bedre føling
Tuning:
Fuld akrapovic titanium og Carbon udstødning Rød Armerede Bremseslanger
Styling:
R&G Tail Tidy Puig matsort windscreen Yamaha tune up blink Yamaha tune up fælgbånd Yamaha tune up yoke protector Guldfarvede aluminiums shorty greb Rizoma Lux håndtag Probolt aluminiumsbolte til kåben i blå Probolt aluminiumsmotorbolte i blå 2" kåbespejle Blå alumimiums fodhvilere Indfarvet sædeskal - Burning Blue Blå eloxerede svingarmsspoler Jollify carbon tankpad Sort/blå aluminiums styrender med indbygget vægt Clipons malet matsort
Styling:
Mat sort vindskærm Tonet forlygte Hvidlys led forlygte pære Led forlygte stripes Rød Armerede Bremseslanger Rød Yamaha Racing fælgebånd Rød aluminium bramse og koblings greb Rød/sort aluminium styr ender Rød/sort håndtag Rød aluminium bramsevæsken deksler Fuld aluminium røde kåbeskruge kit Fuld aluminium røde motorbolte kit Halvdelen af kåben blev malet mat sort Fuld akrapovic udstødning Rød Carbon Yamaha emblem R&G kort nummerplade Rød aluminium for og bag fodvilerne Rød bag fjeder
Ekstraudstyr:
SENA SMH10 intercom (kan klart anbefales!) AGV K3 5 Continents hjelm + blåt iridium visir SIDI ST støvler SCOTT SPORT TP Blouson jakke + fuld SAS-TEC beskyttelse CG TIGER Bukser RICHA FIRE Læder handsker Vandtæt 12V strømudtag med 1,0 og 2,1 ampere LIFEPROOF holder til mobil Aluminiums baghjulsløfter
Ekstraudstyr:
Bemærkninger:
22/02/14: Importeret fra Sverige. Nu skal der søges afgift og bestilles nummerplader og nårh ja, så skal kortet jo også lige i hus :) Bedre billeder kommer når den er blevet indregistreret og med det gode vejr! 24/03/14: Så kom der endelig styr på de forskellige godkendelser fra SKAT. I Sverige har de 2 dele af registreringsattesten. Jeg fik del 1 original og del 2 som en kopi, da forhandleren skulle bruge den originale del 2 til at udmelde den af det svenske motorregister, hvilket han først kunne gøre efter jeg havde sendt bevis for at den var blevet exporteret af Sverige. Det har givet en del besvær fra SKAT's side af, da man skal bruge en godkendelse til at indregistrere med en kopi! 5/04/14: Så kom der nye billeder i aftensolen :) 15/04/14: Så er kortet i hus. Nu må SKAT godt snart få fingeren ud! 16/04/14: Havde fat i SKAT som oplyste at der var yderligere ventetid. Betalte derfor en selvanmelder og nu står den ligeså fint med plader og forsikring :) 7/05/14: Så kom der ny udstødning på :) Den giver en dejlig dyb rumlen, ift. den originale homologerede udstødning! 15/12/14: Nu er den sat i vinterhi og lidt dele er købt ind til at forkæle den ;) Der er købt: - Nye aluminum bar ends i blå - En sædeskal i hvid (overvejer om den skal males blå) - Nyt luftfilter, oliefilter og tændrør + lejer til forhjulet - Svingarms spoler og et paddock stand - Et tankpad fra team Jollify - Nye korte greb i guld Nu skal det hele bare monteres og alle væsker udskiftes også må jeg ellers bare gå og glæde mig til sæsonen 2015 :) BILLEDER KOMMER!
Bemærkninger:
Annonce