{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

BMW R1200GS LC "FEDE BERTHA"

Fede Bertha vil ud at lege

BMW R1200GS Triple Black Edition

Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
2015
Årgang:
2011
Motor:
LUFT- VAND/OLIEKØLET FIRETAKTS BOKSERMOTOR M. TO OVERLIGGENDE KNASTAKSLER OG EN BALANCEAKSEL SLAGVOLUME: 101 MM. X 73 MM. (1170 CC) ELEKTRONISK INDSPRØJTNING/DIGITAL MOTORSYYRING (BMS K+) M. WIRELESS GASSPJÆLD 3-VEJSKATALYSATOR M. LUKKET KREDSLØB EU3 BANKEKONTROL MIN. 91 OKTAN ELSYSTERM: TREFASET GENERATOR 580 W BATTERI 12 V / 11,8 AH, VEDLIGEHOLDSFRIT
Motor:
1170 ccm 2 cyl. boxer kendere ved alle detaljerne
Hestekræfter:
125 HK (92 KW) V/ 7750 OMDR./MIN. MAKS. MOMENT. 125 NM. V/ 6500 OMDR./MIN. KOMPRESSIONSFORHOLD: 12.5 : 1
Hestekræfter:
110 sejtrækkende hypper
Fælge:
STØBT ALU FOR: 3,00 x 19" BAG: 4,50 x 17" BREMSER FOR: DOBBELT FLYDENDE BREMSESKIVER Ø. 305 MM. RADIALKALIBRE M. FIRE STEMPLER, BREMBO BREMSER BAG: ENKELTSKIVE Ø. 276 MM. FLYDENDE KALIPER M. DOBBELT STEMPEL, BREMBO BMW MOTORADD INTERGRAL ABS (DELINTEGRAL) KAN FRAKOBLES
Fælge:
ombygget med BMW fælge fra en R1200RT + ændret svingarm så der er plads til det bredere baghjul Højglans sort lakerede fælge med BMW Motorrad stickers
Dæk:
FOR: 120/70 R 19 CONTI TRAIL ATTACK BAG: 170/60 R 17 CONTI TRAIL ATTACK
Dæk:
Michelin pilot 130 for og 180 bag
Topfart:
TOPHASTIGHED 219 KM/T ACC. 3,6 SEK. FORBRUG V/90 KM/T 24,4 KM/L. FORBRUG V/120 KM/T 18,2 KM/L.
Topfart:
200+++ 0-100 ca. 3,6 sek.
Tuning:
Tuning:
ingen decideret tuning udover en AC Schnitzer slipon udstødning
Styling:
Styling:
ændret til mere motard stil, alt holdt i sort og antrazit farve. ellers er den strippet for alt det som godt kan få en GS til at ligne et pyntet juletræ;-) små LED blink og LED baglygte. sort styrbro og forgaffel.
Ekstraudstyr:
NÆSTEN DET HELE: VARMEHÅNDTAG KEYLESS ESA BORDCOMPUTER PRO GPS FARTPILOT BMW VARIO TASKER (102 / 120L) HP AKRAPOVIC HÅNDBESKYTTER LEDBLINK GEARSHIFT ASSISTENT (OP OG NED UDEN BRUG AF KOBLING) DRIVING MODE PRO FROZEN DARK BLUE METALLIC M. SORT STEL OG BAGSVINGER WUNDERLICH INSPRØJTNINGS COVER WUNDERLICH CYLINDER BESKYTTER WUNDERLICH SIDESTAND PLADE WUNDERLICH MOTOR COVER (FORHJULS SPRØJT) WUNDERLICH MØRKTONET VINDSKÆRM
Ekstraudstyr:
Garmin GPS + original BMW alarm Tasker kommer senere hvor der skal findes en løsning som passer design mæssigt ESA med 3 trin, sport, normal og komfort ABS + antispin udvideret kørekomputer, dæktryk, forbrug, snit speed m.m.
Bemærkninger:
MÅL OG VÆGT: LÆNGDE 2210 MM. BREDDE (INCL SPEJLE) 953 MM. HØJDE (EKSKL. SPEJLE) 1450 MM. SIDDEHØJDE U. KØRER 850/870 MM. VÆGT UDEN KØRER, KØREKLAR, FULD OPTANKET 238 KG. TILLADT TOTALVÆGT 450 KG. LASTVÆGT 212 KG. TANKVOLUMEN 20 L. RESERVETANK 4 L. KOBLING: HYDRAULISK AKTIVERET SLIPPER OLIEBADSKOBLING GEARKASSE: 6 TRIN M. KONSTANT INDGREB, SKRÅFORTANDET UDVEKSLING: KARDANTRÆK CHASSIS RAMME: TODELT MED FOR- OG BAGSEKTION, LASTBÆRENDE MOTOR/ GEARKASSE FORHJULSAFFJEDRING: BMW MOTORRAD TELELEVER, GAFFELRØR Ø. 37 MM. CENTRAL FJEDERBEN , ESA BAGHJULSAFFJEDRING: ENKELTSIDET SVINGARM, STØBT ALU M. BMW MOTORRAD PARALEVER, ESA FJEDERVANDRING FOR/BAG 190 MM. / 200 MM. AKSELAFSTAND 1507 MM. EFTERLØB 99.6 MM. KRONRØRSVINKEL 64.5°
Bemærkninger:
kan kun sige at den er mega sjov at lege med, og vækker faktisk en del opsigt hvor den parkeres. Ikke sløv i optrækket, og MEGET komfortabel kørestilling som passer godt til min ryg og grå hår haha Lydbilledet er jo ikke som min tidligere Kawa, men det har også sin charme med boxer lyden fra den eftermonterede potte som godt vil knalde lidt når det geares ned eller op. Ud af svinget i 3 gear med fuld rulle er en disciplin man kan klare igen og igen. glæder mig til nogle lange ture sydpå i 2015 ;-) tag godt imod den på trods af de ikke så gode billeder hvor flere følger.
Annonce