BMW R1100RS BMW R1100RS BMW R1100RS BMW R1100RS BMW R1100RS
Klaus J (Nakskov)
Følg
Følger Følg ikke

Klaus J (Nakskov)

Mand, 52 år, Sydsjælland og øer
Oprettet: 23. feb 2007
Offline - Senest online: i dag kl. 06:48 Bruger er på filterliste

Hmmm. Har haft interessen for MC siden de tidlige firsere, købte en hvid Suzuki GS450S i ´85, den var ny, men kun til sidst på sommeren hvor jeg løb tør for talent=for høj fart i et sving og så var den Færdig!! Blev udlært automekaniker og kom en tur til forsvaret hvor jeg primært skruede PMV (M113) og BMW (R65GS). Købte en Honda CB500Four af en tidligere kollega, kørte godt og havde vistnok absolut ingen form for lyddæmpning - folk var ihvertfald ikke i tvivl om hvor i byen den var ;-) En skolekammerat lånte den en januar aften, og kom til at parkere den en go ½ meter inde i en VW Passat, som så trillede ind i en anden bil som holdt foran igen. Så man var glad for forsikringen!!! Skolekammeraten slap med et par hudafskrabninger og et lettere ruineret ego.. Er senere emigreret til djævleøen, men vi ses stadig med mellemrum :-) Så kom en årrække uden egen MC, men kunne tiltuske mig en tur engang i mellem. Dog skete det i 2004, at jeg igen kunne få min egen. Denne gang en Moto Guzzi V65SP, selvfølgelig italiener-rød. Grunden til at det blev en Guzzi: Ingen kæde der skal smøres og justeres, og så den karakteriske gangkultur fra de 2 cylindre. 4 cylindre er en underlig størrelse; 2 cylindre for meget til MC, 2 cylindre for lidt til en bil!! Men Guzzien var for lille, så i 2006 blev den solgt til en herre fra Koldingområdet, og en ´94 BMW R100GS blev indkøbt, nu passede størrelsen bedre, og er kørestillingen kanon på sådan et næsehorn ;-)
Brugerens bedømmelser af andres {{ratings.itemMoreItems}}
Antal stemmer i alt

Lav
{{ratings.lowCount}}
Middel
{{ratings.middleCount}}
Høj
{{ratings.highCount}}
Ekstra høj
{{ratings.extraHighCount}}
Stemmer: {{ratings.totalCount}}