1.889 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Henrik K
Henrik K
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 3

Køb af PGO T-REX 110CCM Køb af PGO T-REX 110CCM

Hej.

Jeg har overvejet af købe sådan en MC-Scooter: PGO T-REX 110CCM.

Jeg har aldrig haft sådan en bandit. Hvad skal jeg teste og holde øje med hvis jeg skal ud og krøvekøre den?

Der er en årg 2007 og har kørt 20.000 km. Har den kørt for mange km? Eller kan den mon køre mange km endnu? Ved hvor mange km er der tid til en renovering af motoren?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af PGO T-REX 110CCM
  • #1   8. jun 2013 Der er ikke det store at udsætte på dem andet end det ikke er en raket. Har selv en som jeg bruger hver dag året rundt. Nogen har oplevet toppakningen bliver mast ud ellers er der ikke de store problemer. Du skal være obs på udstødningens stand, specielt hvis det er en 07 og ikke bare en overgemt tidligere model. De er med kat og koster 2000. Hvis det er 07 eller nyere er motordæksel bla sort samt fælgene. Speedometer kan også vise alt for meget og her snakker vi urealistiske hastigheder for sådan en maskine. Maskinen skal have service for hver 3000km skiftevis stort og lille, men begge er billige at udføre selv med originale dele. Hvis den har kørt 20.000 med den originale cylinder er det nok snart tid til en ny eller som minimum nye ringe, det holder omkring 20.000. Og sørg nu for at købe noget ordenligt totakt olie smiley

• Henrik K
    Henrik K Tilmeldt:
    apr 2009

#2   8. jun 2013 Det var godt nok lidt af en pris for en udstødning. Men der skal vel være katalysator i for at den kan synes. Kan man ikke købe en udstødning uden kat?

Jeg ved at der er et hul på udstødning på den. Så der kommer jo lige en ekstra udgift der. Prisen på mc-scooteren er 3500,-

• #3   8. jun 2013 Man kan ikke umiddelbart se forskel på potterne så tror ikke det bliver bemærket. Alternativt kan man montere en tun udstødning fra eb alm scooter, flangen på udstødningen skal drejes og lettere ruller. Har læst om flere der har held med det og forsøger også selv når min egen går til. Men til de 3500 kan det ikke gå helt galt. Handler selv stumper ved speedline.dk de har alt i originale dele og tun til ok priser

• Henrik K
    Henrik K Tilmeldt:
    apr 2009

#4   8. jun 2013 Ved du om den kan synes med en tun udstødning fra en scooter? Måles CO ikke på en MC til syn?

• Kevin L
    Kevin L Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #5   8. jun 2013 Har selv haft en, og må sige at det køre altid.. har ikke haft noget problem med min.
    Jeg måtte ofre på en ny udstødning uden kat som jeg gav 2100 for original.

• #6   8. jun 2013 En fin pendlermaskine smiley
    Pas på med at have den stående fremme - da de tit bliver stjålet og brugt til tyverier smiley
    Har selv været igennem "møllen" og politiet sagde at lige denne model er populær eftersom den ligner en dr big og dermed en 30 knallert, når der ikke er nr. plade på

Kommentér på:
Køb af PGO T-REX 110CCM

Annonce