639 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

ny potte... og dysning.. ny potte... og dysning..

her kommer endnu et indlæg angående udstødninger og inddysninger.

Jeg har en fzr600 med fladspjældskarburatorer. Køber en Race slip-on. regner ikke med at købe jet kit eller k&n.
har læst en del tråde og der er mange for og imod angående de to sidstnævnte komponenter. Det jeg er ude efter er en anden og dybere lyd - ikke flere heste.
Jeg vil helst have den kører som den gør sådan ca nu.

Nogen der har erfaringer med kun at montere potte og få cyklen dyset på rullefelt uden k&n og jetkit?

Hvor meget skal man betale for en inddysning ca.?

mvh.
morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny potte... og dysning..
  • #1   4. maj 2006 Du kan sagtens montere en anden slip on ell. bolt on udstødning på din maskine. og bare nyde lyden. Men Men.. det er altså sådan at den efter en ny potte har nemmere ved at komme af med luften og derved kan du have op mod 10 % luft som bare render igennem din maskine uden at blive blandet med benzin.. Se det er tabte heste.... Og så har jeg det nok sådan at hvis man har råd til en udstødning/potte til 3-5000 DKK har man vel også den lille tusinde lap som det koster at rulle og montere dyser.

• #2   4. maj 2006 havde også forestillet mig at få den dyset... og en tur på rullefelt... jeg vil bare ikke betale for k&n og jetkit hvis det kun er for at få flere heste..?

altså alm. dyser og en indrulning...

• #3   4. maj 2006 hvordan lyder det??

• #4   4. maj 2006 Du kan godt nøjes med almindelige dyser og hæve dine eksisterenede nåle. så vidt jeg lige husker det, er det på de 4-benerede at det er de to midterste cylindere som skal have lidt mere benz. og en tur på rullen vil afsløre med det samme om hvor meget større dyser der skal i. Et jet kit har nogle andre og mere spidse nål som øger gas respons tiden..

Kommentér på:
ny potte... og dysning..

Annonce