658 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

hvad skal jeg købe som min først???? hvad skal jeg købe som min først????

hej alle sammen !!!!

jeg er næsten færdig med motorcykelkørekort og så skal jeg have mig en cykel men jeg ved ikke helt hved jag skal købe det er begranset fordig jeg er kun 18 !!! vil i ikke hjælpe mig med at vælge !!!

M.V.H
kim s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring i vores butik 800 kr.
  • Kan du skifte en vandhane? 1.000 kr.
  • Maling af brændt hele vejen rundt om huset. Ca. 50- 60 meter 1.000 kr.
  • Møbelsamling 1.249 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hjælp til enhætte 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad skal jeg købe som min først????
  • #1   6. sep 2004 Det er lidt svært, hvad har du af penge til MC(husk derskal også være penge til hjelm,tøj, handsker,støvler)
    hvad skal det være off roader ,cruiser, street??

• #2   6. sep 2004 hej

jeg tror at det skal være en off-roader for den ken jeg køre hele året på jeg har 60,000kr

• #3   6. sep 2004 Yamaha XT 600 har jeg hørt godt om.
    Kan købes fra omkring 45.000-60.000 for en
    næsten ny, prøv www.dba.dk søg efter ovenstående
    og der kommer en del spændende emner.
    Hvis det var mig,ville jeg købe hos aut.forhandler
    der er der garanti og god rådgivning.
    God jagt!!

• #4   6. sep 2004 Hvad med at købe en fed MC (kan man godt få til 40-50K) og så køb en bil for resten, hvis du endelig skal køre resten af året?
    Synes det er synd at "spilde" 60K på en offroader, men det er jo dit valg.

• #5   6. sep 2004 Man kunne jo også købe en billig mc til vinterkørsel,
    jeg har selv kørt året rundt(regn,slud og sne)
    på en CZ 180(kan købes for ca.5000,-)
    det er ikke alle der mener at det er super fedt at køre om vinteren, så hvis det er den eneste grund til at købe off roaderen, så ville jeg måske overveje det igen.
    Men det kan jo også være at du mener at en off roader er lige dig.

• #6   6. sep 2004 Hvis du køber min er der også rigeligt med penge til en vinterbil!!! Der følger også et drosselkit med til min. Den er synet med det, så du bestemmer selv om det skal monteres eller ej, du får ingen problemer lige gyldig hvad!

Jeg holder under alle omstændigheder med de andre. De er for åndsvagt at køre mc om vinteren, så er det ligemeget om det er en off roader eller ej. Der er én grund til at det er så dyrt at forsikre dem om vinteren..... gæt selv!!!

• #7   6. sep 2004 Kan varmt anbefale en Kawazaki ER5... Forresten er min til salg smiley
    Faktisk er det en rigtig god cykel og den kan nemt drosles til de lovpligtige 34hk.
    Har prøvet en droslet udgave og den kørte faktisk fint på trods af den lavere effekt.

• Casper  J
    Casper J Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #8   7. sep 2004 Hvad med en SV650'er? Jeg har en til salg for lidt over 60 tusind.

Kommentér på:
hvad skal jeg købe som min først????

Annonce