{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc tager ikke gas og hakker i det
  • #1   4. jul 2009 Der er fler muligheder. Kan være sølle tændrør, men det er muligvuis en af dem med dobbelttændig, så det nedsætte nok sandsynligheden for lige det.

    Du bør nok afmontere og gennemrense dine karbs, og kig så lige på membranerne - det kunne sagtens være sådan en der var perforeret.

    Rens ellers alt igennem og får dem så grundjusteret og synkroniseret.

    Så tror jeg, at det er vek.

    Hvis nu ikke, så kig på alle tændrørsforbindelser og kig på om primærs og sekundær side af spolerne er OK.

    Kig evet også efter noget så åndsvagt som fastspænding af batteripoler


  • #2   5. jul 2009 Knud
    du skriver
    Kig evet også efter noget så åndsvagt som fastspænding af batteripoler

    Ja det har du sku da ret i ,at det ville være totalt mongol at kikke efter det
    med den beskrivlse han der kommer med lol lol så vi er enig der...

    mvh

    mit bud
    tjek efter falsk luft , køb en sprey flaske diesel start...

    start din mc og sprøjt omkring alle dine muffer på indsugningen, når- og hvis din mc ændre omdringner så har du fundet en evt utæthed

    my 5 cent

    mvh


  • #3   5. jul 2009 Havde samme problem her for et par mdr siden, og jeg skiftede batteriet, og så kørte den fint bagefter, godt nok på en gsxr fra 97..

  • #4   5. jul 2009 K6

    Den med batteriet, syntes jeg også en gang lød sær, men jeg har faktisk selv prøvet det, og så kan jeg jo se, at der er flere der har oplevet noget lignende ved batteriproblemer.

    Jeg tror det kan skyldes at forbindelserne bliver ustabile med tiltagende vibrationer:-)


  • #5   5. jul 2009 hmmmm.
    godt så, og det er jo nemt at tjekke..

    mvh


  • #6   5. jul 2009 batteriet er sprit nyt købt igår og det sidder fast :o) når cyklen er 4 gear er der intet træk i den

  • #7   5. jul 2009 tændrør :o) nu køre dyret perfekt !!

Kommentér på:
Mc tager ikke gas og hakker i det

Annonce