1.112 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Icon Læderjakker! Icon Læderjakker!

hmm.. sad lige og kiggede lidt efter nyt udstyr.. og faldt over Mærket Icon.. jeg synes sq laver nogle ret fede læderjakker, og ville høre om nogen af jer herinde kender til jakkerne? de forhandles bl.a. her:
www.fc-moto.de
så hvis nogen af jer har erfaring med disse jakker, så lad mig da høre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring i vores butik 800 kr.
  • Kan du skifte en vandhane? 1.000 kr.
  • Maling af brændt hele vejen rundt om huset. Ca. 50- 60 meter 1.000 kr.
  • Møbelsamling 1.249 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hjælp til enhætte 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Icon Læderjakker!
  • #1   18. mar 2006 ..se evt. deres website..
    http://www.rideicon.com/

• #2   18. mar 2006 Jeg har kigget lidt på dem i mc-butikkerne. Herovre (USA) er ICON sammen med Joe Rocket de helt store navne når det gælder tøj til mc-kørsel. Pga. populariteten er det også noget dyrere end f.eks. Alpinestars. Kvaliteten er også rigtig god på dem jeg har set og prøvet. Godt læder, gode syninger, men jeg bryder mig ikke om alle deres farver på nogle af deres kollektioner, men de laver også nogle mere afdæmpede modeller der er ret lækre.

Mvh,

Allan

• #3   18. mar 2006 allan ved du om joe rocket læderjakke honda style, rød-hvid) er almindelig i handel eller om det er bestillings vare?

• #4   19. mar 2006 Hej V2, Joe Rocket laver en del racing replica jackets, og ja, jeg har set den hænge i butikkerne. Så må man vel gå ud fra, at den ikke er bestillingsvare. Den lokale butik gør sig mest i Joe Rocket og Icon og de hænger der nærmest alle sammen racing replica jakkerne fra Joe Rocket, Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki og i Corona-farver. Jeg noterede mig, at der ikke var nogen Aprilia jakke. Men ekspedienten kendte vidst ikke særligt meget til Aprilia han blev alfald noget tom i øjnene da jeg sagde at det var det jeg kørte på. Derefter prøvede han at sælge mig en R1'etter og så måtte jeg lige forklare at det nok ikke gik...

Jeg har dog selv købt et sæt Alpinestars jakke og buks. Så må man håbe jeg får det gennem tolden smiley men priserne er meget humane herovre pga. dollarkursen. Man kan spare mange penge i forhold til Tyskland.

Mvh,

Allan

Kommentér på:
Icon Læderjakker!

Annonce