{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lydstyrke på potten.
  • #1   24. apr 2006 altså... ved sku ikke om det er højt... men min gik igennem og den larmer vist for meget... så det er vist bare at prøve... ellers må du jo til omsyn.. smiley

• #2   24. apr 2006 Det er jo noget med ørenes smertegrænse ligger omkring de 130 db, og der er jo alligevel et stykke vej.

Gider bare ikke endnu en nervepirrende tur med mc'en på traileren. Mine nerver får samme konsistens som candyfloss når jeg skal have den nogen steder hen.

• #3   24. apr 2006 Jeg håber i har ret. Lyder allligevel lidt vildt, at den gik igennem, hvis der stod "not for road use" på den.

• #4   24. apr 2006 så kør dog på den... lej nogle prøveplader... du skal jo iøvrigt have plader på den når du er til syn... det skal være sådan at de kan køre en tur på den... derfor SKAL der være prøveplader på den... jeg kom i et kæmpe skæderi med synsmanden over det da min skulle synes... fik ham dog overtalt til at syne den da det regnede og han så ikke gad at køre en tur alligevel...

• #5   24. apr 2006 Jeg tror ikke prøveplader hjælper så meget når man ikke har kørekort til andet end bil og symaskine.
    smiley

Det har jeg i hvert fald lært.

• #6   24. apr 2006 der er plader på den nu. Bare ejerskiftssyn.

• #7   24. apr 2006 ok.... så er det jo intet problem... er du så ved at tage pappet??

• #8   24. apr 2006 Ja selvfølgelig. Ligger da også og kører rundt herude hvor polisen ikke kan finde rundt uden at måtte spørge om vej. Den er noget federe end den ER-røv skolen har.

• #9   24. apr 2006 hehe... ja det tror jeg gerne... jeg har kun haft brug for mit kørekort til mc en gang... og det var dagen efter jeg fik det... der fik jeg min første advarsel for at køre for stærkt... ups... smiley

• #10   24. apr 2006 De går jo også udfra at din er en EU45 Morten....:-)

• #11   24. apr 2006 haha. Jeg mødte dem også lige på min første tur. Fuck tænkte jeg, da jeg så blinkene komme roligt over bakken, det lagde lige en dæmper på fornøjelsen. Blev dog ikke stoppet, men de kiggede noget.

• #12   24. apr 2006 uhhh ronni... du skulle lige blande dig hva??? nu er det jo sådan at min er en fuldblods racer og din kun er en touring... sååå det kan da godt være at din har nok så mange hk osv... men det scorer jo ingen damer på en touring vel... smiley og nej de gik faktisk ud fra at det var en mc.... men man måtte kun kører 60 km/t der hvor jeg blev stoppet... og så er det iøvrigt ikke hvor hurtigt man kan køre en km, men hvor meget man nyder den kørte km, der betyder noget... smiley

• #13   24. apr 2006 godnat drenge... der er vist ved at gå lidt kaffeklub i den her...

• #14   24. apr 2006 60 km/t.... Så har du da også haft den helt oppe og ringe ud, vanvittigt at køre så stærkt på en cykel med de køreegenskaber. Og så med den chauffør....:-)
    Og jeg nyder skam hver en km. på den, kommer bare lidt hurtigere frem. Men hvem har bildt dig ind, at det er en fuldblods-racer...?...Du har gostnok mange pitstops, rundt omkring i div. nødspor. Men du får da hverken skiftet dæk eller tanket...... hehehe

• #15   25. apr 2006 Hvis 94 db er tilladt, er det ikke højt.

• #16   25. apr 2006 jeg har fået at vide af en synsmand at det udregnes på hver enkelt mc hvad maksimummet er. der er noget med en hvis procent del højere end det den er opgivet til standart, og det svinger meget fra mc til mc

Kommentér på:
lydstyrke på potten.

Annonce