{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Harley Spørgsmål
  • #1   30. maj 2011 det passer fint til de fleste ældre HD... så det skal du ikke bekymre dig om.... ellers kan anden sættes på....

  • #2   30. maj 2011 nåår okay jamen så det jo helt fint:)

  • #3   30. maj 2011 ja den trækker jo som en flodhest sådan en HD.. så det er BLA. kun for at få lidt færre omd.. ved fx motorvejs kørelse

    : )




    mvh


  • #5   30. maj 2011 ja den trækker jo som en flodhest sådan en HD.. så det er BLA. kun for at få lidt færre omd.. ved fx motorvejs kørelse

    at en fx 5 eller 6 trins vil være super ( klart at det også har betydning for optræk osv osv om hvor mange geer og hvor langbenet de er )

    men som sagt på fx en shovelhead er en 4 trins super..

    mvh


  • #6   30. maj 2011 okay det er nemlig en 1200 shovelhead så passer det jo fint nok så?

    men hvad koster en 5trins?? snakker vi om 15-20k eller


  • #7   30. maj 2011 Nej Nej... men kommer an på om det er en brugt eller en ny osv osv..
    men kender en der har købt sin brugte 5 trins for jeg mener det var omkring 3000kr


    mvh


  • #8   30. maj 2011 jamen det var ikke meget


  • #9   30. maj 2011 tjek fx denne side der er priser på meget forskelligt

    : )


    mvh

    (link fjernet)


  • #10   30. maj 2011 det er faktisk der inde jeg har kigget på den HD jeg ville have

  • #11   30. maj 2011 hæ hæ sjovt nok...


    : )

    mvh


  • #12   30. maj 2011 Du skal bare lige være klar over, at der skal betales afgift af en 5 eller 6 trins gearkasse. De er syge hos skat.
    held og lykke.
    mvh


  • #13   30. maj 2011 4 gear er mere end nok på en gammel Hd, evt kan der ændres på antal af tænder på tandhjul

  • #15   30. maj 2011 Enig med Bo. 4 gear er rigeligt til alm. hyggekørsel. Hvis det er den orange du har kik på skal du være obs på om den er lovlig. Til den pris er der næppe betalt afgift af alle ændringerne.

  • #16   30. maj 2011
    4 gear er nok til en Shovle-Head.
    Hvis det er kan du bare give de 1 eller 2 tænder ved gearkassen. (ville tage 2)
    Eller købe en Andrews 4 trins make over gearsæt og et Jims gasket kit.
    Du kan se dem i bla. W&W
    Er lige ved at lave en af mine venners "nye" HD. En shovel-Head fra 1972.
    Den smider vi helt nyt kæde kit på og 25 tands i front. Samt nye pakninger ved gearkassen, og Scootolier (den nye model)
    Kæden er en forstærket O-rings kæde. Så den skal nok holde.

    Vedrørende deres 6 gear`s gearkasse.

    Ved ikke hvorfor Både Touring Nyt og Bike og anden blade skriver at HD`s nye gearkasse har et overgear. Det er utroligt de ikke sætter sig ind i tingende før de udtaler sig. siger bare lidt om de blade og ders "viden" om motorcykler.
    Det er en normal 6 trins gearkasse med alle gear i lige linje. Det er IKKE tale om et overgear.
    Den er bare gearet til motorvej for at sænke omd. højt gearet. Men det er IKKE og bliver ALDRIG et overgear. Det er en 6 trins gearkassen.


  • #17   30. maj 2011 Min Shovel har bare fået 2 ekstra tænder på forreste tandhjul... Det er rigeligt på en sådan en gammel hest...;o)

  • #18   30. maj 2011 Hvad gik du fra. 22 til 24. ?

  • #20   31. maj 2011 Det var heller ikke dig jeg var efter.
    Du burde jo ikke vide så meget som dem der skrive de blade.
    Men det siger jo bare det om dem at de KUN tænker på deres Tupperware Raketer som altid.
    Ses også på deres blade.
    Hvis ikke det har 200 HK, kan køre 300+, og har kåbe som er det ikke noget6 de ved en skid om eller gider bruge tid på, men folk tro på hvad der står der i.



Kommentér på:
Harley Spørgsmål

Annonce