{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.807 visninger | Oprettet:

Jeg er forelsket {{forumTopicSubject}}

Hej,

jeg har været ude og prøvekøre en Harley davidson V-rod idag, (link fjernet)

Og jeg er simpelthen forelsket!! Bundtræk, design o.lign tiltaler mig bare helt vildt, MEN desværre er jeg på elevløn, og kan ikke lige hive 200.000 ud af mit budget smiley

Hvad findes der af choppere i nogenlunde den stil og med den power, til omkring de 100.000 kroner..? er også helt skudt i den her stil http://www.motorcykelgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=103948 (beklager jeg lige reklamerer lidt, men den er simpelthen så gennemført den mc)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er forelsket
  • #1   27. sep 2011 jeg har også prøvet en v-rod for nogle uger siden og er til dels enig... det er sq en dejlig maskine.. smiley

    Men men... prøvede samme dag en m1800r... og i mine øjne er det en noget bedre cykel at køre på...

    bevares det er ikke en harley... men men kan jo ikke se hvad der står på tanken når maan køre...

    intruderen kan fås i dag fra omkring 120.000 kr..


  • #3   27. sep 2011 kan sku godt forstå dig den vrot køre fantastisk meget bedre en den m1800 nicky nævner

  • #5   27. sep 2011 Ja os her vil jeg til enhver tid stemme V-Rod. Den er altså en klasse over..... Nej hvis det skal powercruiser SKAL det sku' være en V-Rod, Night Rod, V-Rod Muscle....
    Og ja den motor er bare så fantastisk og så føles hele maskinen bare så solid og uopslidelig...
    Hvis du køber en anden "Replica" Så vil du altid kigge langt efter Rotten. Og så ser man bare så sindsyg godt ud når man kører på den smiley

    Jeg lånte sidste år en V-Rod Muscle et par timer og kørte derefter direkte ud og prøvede den nye V-Max. Ja den spant jo hjul i de første 3 gear og var jo meget hurtigere. Men den var bare,,,, alt for plastik fantastisk, alt for meget diller daller i design linjerne alt for rodet at se på. Og var slet slet ikke det jeg havde troet.

    V-Rod anyday..



  • #6   27. sep 2011 vrod night rod altid, og så måske li en lille mølle hvis man sku mangle lidt hk smiley

    du må i banken og låne.


  • #7   28. sep 2011 Er med i Rod-fanclubben her. En fantastisk cykel, både udseende og køreegenskaberne er helt i orden. Min kæreste er til gengæld ikke helt imponeret over den. Han siger at man får krampe efter ti minutter, og når den når over 160 er den ved at falde fra hinanden, osv.osv. Mit eneste problem med den er totalt selvforskyldt. Har fået et totalt fedt Rizomastyr på, men vinklen jeg holder hænderne i, er ikke helt god. Men det vænner man sig vel til smiley Er det den VRod der står i Risskov? Så den for nogle uger siden. Godt nok nice. Også med lidt Rizoma-lir.

  • #8   28. sep 2011 Triumph Rocket 3 hvis det skal være en powercruiser, de andre er nogle langsomme sofaer. Jeg har kørt en god potion hårnålesving på en Rocket 3 og den bremser og drejer noget bedre en f.eks M1800 og så trækker den som et godstog konstant

  • #9   28. sep 2011 vmax eller rocket 3....men er generelt ikk meget til hverken prisleje, design eller køreegenskaber på den slags cykler...
    vil hellere den gamle du linker til hvis det skal være cruise...kan ikk se hvad man skal bruge alt det ekstra effekt til hvis man cruiser...


  • #11   28. sep 2011 har været ude og prøve diverse choppere, inkl. en M1800, og der er bare intet der har kunnet måle sig med den V-rod jeg prøvede Jeg er som skrevet forelsket.

    Skal i banken og snakke med dem på fredag, krydser fingre og håber på jeg som 23 årig snart er kørende på en V-rod smiley

    Har også undersøgt forsikring, 11000 for fuldkasko i sæson 2012, og så falder den til 5000 fra sæson 2013...



  • #13   28. sep 2011 det er gennem www.hdc.dk

  • #15   28. sep 2011 det er min alder... i 2012 sæsonen er jeg 24, og i 2013 er jeg 25 smiley

  • #17   28. sep 2011 tror helt bestemt det er en fin cykel sådan en rotte og er det sådan en man vil, ja så go for it !
    der er nok også en anelse mere komfot end på 51'eren...


  • #18   28. sep 2011 ja jeg er 23 nu, men bliver 24 inden sæson start i 2012 smiley

  • #20   28. sep 2011 Dit 2 link- den er den fedeste smiley

    Du må gerne få en tur på den , også uden køb for øje ... Så vil du ik have sådan noget nymoderne Vrod .. ( Er alt det Chrome egentligt ik plast der er belagt ?? )



  • #21   15. jan 2012 Kan varmt anbefale V rod.
    hilsen Jacobsen


Kommentér på:
Jeg er forelsket

Annonce