{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

Erik (Vestegnen)
Erik (Vestegnen)
Tilmeldt:
19. nov 2008
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 219

Brynje...hvilken.. {{forumTopicSubject}}

Lidt søgninger giver et lidt blandet resultat, mere for /imod.
Da jeg nu gerne vil benytte brynje, så er det nærmere hvilken.
F.eks.
til 1000
http://www.mc1.dk/brynje___beskyttelsesjakke-p-439.html
og til 2500
(link fjernet)
Er den så meget bedre?
Ikke at 2500 er for dyrt, men har da set flere til 1000, er de så ringe endda ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brynje...hvilken..
  • #1   16. apr 2012 Jeg har kun erfaring med Dainese brynjen. Både med og uden arme.

    Med arme, da oplevede jeg fuld bevægelighed. Som man også kan se ved skuldrende, så går pladerne ind i hinanden.

    Uden arme, under læderdragt, oplevede jeg heller ikke at jeg havde den på. Ganske komfortabel.

    Jeg har set nogle klage over nakkebeskyttelsen. Jeg har selv oplevet den som irriterende i en enkelt jakke (en tekstil med kort nakke) I min læderdragt samt tekstil med høj nakke, oplevede jeg ingen gener. Genen bestod i et hjelmen gik imod. Er man generet af den, kan den dog hurtigt tages ud.

    Ved tommelfingrene, er der et stykke stof man skal stikke fingeren igennem. Det opleves meget irriterende inden i en handske da det lægger et pres og en belastning ved tommelfingerroden. Jeg foldede blot stykket op i ærmet. Alternativt kunne det vel klippes af.

    Jeg ville ikke tøve med at Købe Dainese igen. Men prøv da den anden på, for besparelsen er stor hvis den er ligeså komfortabel.


  • #2   16. apr 2012 Jeg har en ny ubrugt Dainese til salg

  • #3   16. apr 2012 Om du er til hård eller blød beskyttelse er en trossag: Jeg har prøvet og været glad for begge varianter, blandt andet nævnte Dainese og senest en D3O. Men pasform, komfort og bevægelighed er altafgørende - præcis som med alt andet sikkerhedsudstyr.

  • #4   16. apr 2012 (link fjernet)

Kommentér på:
Brynje...hvilken..

Annonce