833 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Hein gerike - Flensburg - Retur. Hein gerike - Flensburg - Retur.

hej.

Jeg købte i mandags en Dainese læderdragt hos hein gerike i flensburg.
i butikken sad den fint og der var ingen problemer.

Men efter jeg er kommet hjem og har haft den på syntes jeg at jeg får ondt i mine knæ af at have den på.

kan jeg få mine penge retur. ?

Jeg har taget mærkerne af , men har ikke kørt i dragten og den har ingen ridser eller skrammer fået.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens dishwasher makes annoying humming noise 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenarmatur 850 kr.
  • Ophængning af 5 ting på betonvæg 1.200 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hein gerike - Flensburg - Retur.
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.717
    #1   25. aug 2013 Det er som udgangspunkt helt normalt - og den vil give sig med tiden. Det kan fremskyndes ved at gøre den drivende våd og køre en lang tur i den.
    Har du andet end tyndt langt undertøj på i dragten?

Ja du kan sagtens få dine penge retur, men ring lige derned for en sikkerheds skyld.

• #2   25. aug 2013 Det er nogle røvhuller dernede! Håber du kan, men tvivler på dem!

• #3   25. aug 2013 Jeg har før fået pengene tilbage dernede, for en dragt, som ikke sad ordentligt. Så det burde ikke være noget problem. Det er desværre lidt min erfaring, at de hellere vil sælge noget, som ikke sidder ordentlig, end slet ikke at sælge noget. Så vær sikker på, at det du køber passer dig.

• #4   25. aug 2013 Kasper B: Hvad med at bygge dine udsagn på noget konkret, der er da ingen der kan tage "Det er nogle røvhuller dernede" seriøst når du ikke har andet at sige end det.

• #5   25. aug 2013 Har før købt hjelm dernede, og fortrudt 2 dage efter, da var der ingen problemer med at få den byttet.
    Synes de er meget flinke og seriøse, (snak med hende den lidt ældre, med langt hår)

• #6   25. aug 2013 har kun positivt at sige om HG ...
    Bare rolig, dit problem med knæene havde jeg også i mine dainese bukser ..
    jeg nåede endda at købe et par mere touring prægede dainese bukser i panik, men efter nogle ture, måske 5-6 ture , passede bukserne perfekt !!!

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.717
    #7   25. aug 2013 Jeg kan ikke se nogen grund til at bytte dem, må jeg sige...

• #8   25. aug 2013 Jeg er altid blevet godt behandlet der nede. Og ekspedienten kan jo ikke mærke om tøjet sidder ordentligt på kunden, kun vurdere om størrelsen er den rigtige... Og som de andre siger, så giver læder sig lidt. Hop i bad med dem på og sid med bøjede knæ i en halv time, så skal de nok passe. Men HUSK at læder skal tørre langsomt ellers bliver det stift.

• #9   25. aug 2013 jeg har aldrig haft problemer med HG, ja den skal lige sidde lidt tæt, men den passer sig efter din krop når du lige får brugt den et par gange. evt som sajmon siger så gør den drivvåd og kør en god tur i den.

• #11   25. aug 2013 Jeg er kommet frem til at jeg ringer ned til dem imorgen , vil de tage den retur så gør jeg det, vil de ikke må jeg bare leve med det smiley

Tak for svarene.

• #12   25. aug 2013 Jeg kender Karla i HG flensburg, der ingen problemer, hun har en super service, taler dansk, sender portofrit og giver altid fine rabatter.

• #13   25. aug 2013 Burde ikke være noget problem, snak med carla det er hende der har butikken og hun snakker dansk

• #14   25. aug 2013 hvis lædertøj ikke klemmer og trykker lidt i starten, kommer det aldrig til at side rigtigt når det engang er tilpasset kroppen!!

Ville ikke bytte, ville gå det til, det er som nye sko smiley

Eller må du køre Goretex tøj hvis det ikke må klemme smiley

Kommentér på:
Hein gerike - Flensburg - Retur.

Annonce