Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Thansen kevlar jeans
  • #2   30. sep 2013 Det var også min tanke at indsætte knæpads og lårpads i sådanne bukser smiley

• #4   30. sep 2013 De sælges seperat, så mon ikke der er lommer til det smiley

Nogle erfaringer med dem ? Ok til prisen eller billig lort ?

• #5   30. sep 2013 Jeg har et par, og de er ganske fine. Om jeg også syntes det efter en tur i asfalten skal stå uvist. Der er lommer til knæpuder, og der sidder nogen i når man køber dem.. Der er ikke lommer til hofte og lår pads.

• #7   30. sep 2013 Har godt haft kigget på dem men har forkastet idéen igen, de forstærkede områder bliver flået af hvis du kurer hen ad asfalten.

• #8   30. sep 2013 @René. Hvordan mener du at de forstærkede områder bliver revet af?? er det noget du har erfaring eller bevis for? Det er jo stort set hele inderbuksen der er forstærket. Det er kun fra under knæet og ned, der ikke er noget. På visse andre "dyre" mærker er det kun balder og lår der er forstærket.

• #9   30. sep 2013 Følger lige med her

• #10   30. sep 2013 Lad vær med at vælte smiley

• #11   30. sep 2013 Jeg kører med dem, og synes de er gode at have på.
    Hvordan de er hvis jeg ryger på røven ved jeg ikke? smiley

• #12   1. okt 2013 @ Jakob r aka: kevlar er da på ingen måde stødabsorberende! Det er da kun en spunden kulfiber- i stil med aramid og har ingen stødabsorberende effekt i den forstand. Kevlar er også kun stærk, i den måde det er vævet på og lagene krydslagt, i forhold til at fx. stoppe en kugle/kniv. Det der i fx. en kevlarvest gør den stødabsorberende, er den paddingmateriale der sidder bagpå fx. kevlar materialet.

Husk endvidere på at mc tøj solgt i Europa, bliver godkendt i forhold til specielle EN normer for sikkerhed og skal kunne tåle fx. en tur over asfalt uden at syningerne går op med det samme!

• #14   1. okt 2013 Jeg så en test et sted hvor de dummy-testede "billige" bukser og rigtig mange af dem blev de forstærkede områder revet af efter kort tids kontakt med asfalt, om thansen bukserne er stærkere ved jeg ikke - men jeg tager ikke nogen chancer, jeans bliver aldrig mc bukser hos mig.

Håber jeg tager fejl, det kunne være dejligt med lette rejsebukser, men jeg tvivler.

• #15   1. okt 2013 jeg har også et par, og har taget et par mindre motard styrt med dem... og som flere siger er der ikke noget stødabsorbering i dem ( = ondt i røv) , men heller ikke huller endnu

• #16   1. okt 2013 De har højde justerbare knæbeskyttere og ved hofterne er der lommer til beskyttere. Inder buksen er af kevlar og bliver ikke lige revet af ......
    Prøv dem og se om de sidder godt men køb ikke hoftebeskytterne der - de er elendige.
    Ellers et par gode bukser der giver luft til løgene på en varm dag smiley

• #18   1. okt 2013 Super med tilbagemeldinger - tak for det smiley

Kommentér på:
Thansen kevlar jeans

Annonce