{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af fzr 1000cc noget man skal være opmærksom på
  • #1   25. feb 2014 I hvert fald at det ER en 91'er

    Som feks min gamle. Du kan se det på USD-gaflerne og på forlygten. Lad være med at købe, hvis det er modellen med runde lygter.
    FZR1000 kan godt bruge noget olie. Min brugte ½liter pr 1500 km. Det er ikke "farligt" men du skal selvfølgelig være opmærksom på det..

    http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/9251-yamaha_fzr_1000_solgt


  • #2   25. feb 2014 At der sikkert mangler et 1-tal foran km-tallet.
    Men kør en fornuftig tur på den, kig efter standen, lyt efter mislyde, se om den ser generelt velholdt ud, så kommer du et godt stykke af vejen smiley


  • Bo M.
    Bo M. Tilmeldt:
    feb 2008

    Følgere: 7 MC-er: 11 Svar: 18
    #3   25. feb 2014 Ja, du skal passe på du ikke blæser af den smiley

    Nej, hør efter underlige lyde i motoren, og tjek gearkassen godt igennem inden køb. Den kører ganske godt sådan en gammel svend, hvis den er holdt rimelig med olie osv.

    Held og lykke med handlen.


  • #4   25. feb 2014 som bo m siger

    kan de godt have en svag gearkasse, tjek 1-2-3 gear med en røvfuld af en prøve tur smiley de kører ellers ganske godt


  • #5   25. feb 2014 Min brugte ikke så meget olie som beskrevet, men den brugte dog noget! Der skulle fyldes lidt på indimellem, men hold fast der er kræfter i det lokumotiv:-)

    Selve kørestillingen var jeg ikke imponeret af, men jeg er også mere til de lidt mere oprejste


  • #6   25. feb 2014 Check om exup ventilen virker, det er en svaghed på dem. Det er ikke ualmindeligt med olie forbrug, min brugte ca 0,3 l olie pr 500 km. Det passede med en 0,25 l bremsevæske beholder som altid blev medbragt under sædet. Der er lige plads og den har gjort gavn mange gange. Ellers en rigtig god maskine at køre på, også lange ture.


  • #7   25. feb 2014 Mange tak for svarene

Kommentér på:
Køb af fzr 1000cc noget man skal være opmærksom på

Annonce