Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning+afskaffelse af klip. 1.400 kr.
  • Rengøring udlejlningssommerhus 750 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 500 kr.
  • VVS udskiftning 1.500 kr.
  • Tømre 1.500 kr.
  • Stramning af vandhane 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har brug for dygtig Mc Mekanikker på Sjælland
  • #1   13. jul 2014 Prøv Schouws motor på amager, super dygtig til sådan en BMW veteran motorcykel som du har.

• Kevin H
    Kevin H Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
    #2   13. jul 2014 Det er en suzuki jeg har, men ville høre om nogen kunne gøre det i privaten, så den ik skal på værksted , koster kassen nemlig

• #3   14. jul 2014 Kevin,

Når du købte din cykel burde du vide at der koster penge at have en MC, ja vi har allesammen bruge for at spare nogen gange, da vi ikke altid har så mange penge imellem hænderne som vi ønsker. At holde en MC og des vedligeholdelse/sikkerhed koster hvis man ikke selv kan lave sagerne. Og ja, defor har jeg har selv blevet noget overraske til tider at det nogen gange koster så meget at få lave på sin MC.

Tror ikke du får en special aftale hos en autorisered MC forhandler, de lever jo af at sælge/reparere diverse MC. jeg tror du skal søge efter en mekaniker som kan være interessered i at lave MC i sin fritid, og som måske har sin egen lille garage, som du der kan lave en evt. aftale med, og at du måske selv køber ind de dele som du skal bruge/udskifte på forhånd så er det jo kun en evt. timeløn som skal betales efter aftale... men kun et forslag serføligen, hvis muligt at finde en som vil/kan.

Mvh

• Kevin H
    Kevin H Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
    #4   14. jul 2014 Det faktisk også det jeg søger en Mekanikker der kan lave den i sin fritid smiley

• #5   19. jul 2014 hvor kommer du fra

• #6   19. jul 2014 Snak med chris rpm racing

Kommentér på:
Har brug for dygtig Mc Mekanikker på Sjælland

Annonce