1.166 visninger
|
Oprettet:
tur til striben i kbh {{forumTopicSubject}}
hej med jer der ude
jeg ville høre om der er nogen som har lyst til at kører med en tur ind på striben ved ikea de mødes ved 20 tiden og kigge lidt og så måske kører en tur ind til byen en tur bagefter
jeg kører fra Slagelse
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
tur til striben i kbh