{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

Foreslag til admin/mcg {{forumTopicSubject}}

Det har dog været oppe før, men er igen aktuelt..

Kan det ikke laves sådan at man i forbindelse med en afvisning skal skrive en kommentar så vedkomne har en mulighed for at se hvad der evt er galt og have mulighed for att ændre det ??

Selvfølgelig er en velkomstkommentar også på sin plads, men de kommer nu naturligt som det allerede er nu

Bo

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foreslag til admin/mcg
  • #1   30. okt 2006 Jeg er helt enig. Det er noget jeg også har tænkt på længe, det ligner ikke noget at man kan se en mc med 30-40 afviserpoint, uden een eneste afgivet kommentar. Jeg har også set mc èr, med afviserpoint, og hvor der var masser af billeder og fyldig tekst. Det er simpelthen al for nem at give afviserpoint. Ellers skulle det som minimum være sådan at alle kunne se hvem der havde afvist. Man kan jo også se hvem der giver ens mc stemmer, så hvorfor skal der være anonymitet ved afgivelse af afviserpoint? Men bedst ville det være, hvis der skulle gives en begrundelse for at afvise, så har vedkomne også en chance, for at se hvad der skal laves om.
    Mvh. Michael

• #2   30. okt 2006 Enig! Jeg kan i øvrigt ikke se hvad afviserpoint skal til for. Du skal ha 50 velkomstpoint for at komme ind. Det er vel ikke nødvendigt med afviserpoint når man alligevel ikke kan komme ind, medmindre der er en form for konkurrence i hvor hurtigt man kan afvise en mc...
    Så længe afviserpoint eksisterer, mener jeg dog også at det ville være på sin plads med tvungen kommentar ved afvisning.

• #3   30. okt 2006 Enig!

• #4   30. okt 2006 Mon ikke bare vi skal indse at der ikke bliver lavet nogen forslag, hvis ikke de indebærer nye muligheder for reklamer?

Aldrig har jeg set et website der er drevet så uengageret af bagmændende som de forskellige galleriet. Hvis de overhovedet læser med i forummet regelmæssigt ville jeg blive overrasket.

Dette er ikke ment mod hjælpeadministratorene som jeg mener gør et fint arbejde - de har jo bare ingen indflydelse.

Sorry, skulle lige af med lidt luft.

• #5   30. okt 2006 Det er da lige før, at man også skal kommentere sine stemmer, når man afgiver dem så smiley

• #6   30. okt 2006 og bedømmelser også smiley

Kommentér på:
Foreslag til admin/mcg

Annonce