{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.478 visninger | Oprettet:

vil ikke gå ordentligt hakker og tager ikke imod gas. {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg har den sidste uges tid kæmpet en kamp med min suzuki gsx 250 - 85 jeg har i dag skiftet tændrør, karburatoren er blevet renset flere gange, jeg har målt tændspolerne til 5 ohm. da jeg trillede den ud for at starte den i dag i håb om det kunne være tændrørene, startede den perfekt som den plejer, og jeg troede problemet var løst, men den hoppede stadig lidt, men tog trods alt mere end 4000 omd.
jeg kørte lidt rundt og prøvede at justere på luft skruerne dette gjorde dog ikke det store udfald, efter et stykke tid kunne den igen ikke tage mere end 4000. omd. og står og hopper hungerende efter noget at leve af, da det ikke skulle være benzin kunne dette være noget elektrisk, det virker som om den bliver holdt tilbage. det er efterhånden ved at være ret frustrerende, håber der er nogle der kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vil ikke gå ordentligt hakker og tager ikke imod gas.
  • dan h
    dan h Online Tilmeldt:
    jan 2009

    Følgere: 6 MC-er: 5 Emner: 5 Svar: 440
    #3   8. apr 2016 Prøv at pille luftfilteret ud . Det kan være beskidt.
    Åben benzin dækslet. Der kan være undertryk i tanken.


  • #4   8. apr 2016 hej. nej jeg har ikke lavet noget ved den, overhovedet andet end at rense karb. og skrue på luft skruerne, nu har jeg lige prøvet igen for at se om der var forskel på om den var kold og det er det samme.
    har prøvet at åbne tank og luft filter.
    tror det kunne være noget med tændingen men har ikke forstand på det.


  • #5   8. apr 2016 Sidder der ikke en vakuumslange til benzinhanen på den model? Ku være den skulle skiftes, har haft problemet på min 400 men ved desværre ikke om der er det samme system på din.
    Eller din benzin slange er for blød og "klapper" sammen når der gives gas.


  • #6   8. apr 2016 jo det er det samme, men der skulle heller ikke være noget, man kan også sætte benzinen så den løber af sig selv har prøvet begge dele.

  • #7   8. apr 2016 Øv

  • #9   8. apr 2016 jeps der er med membraner, men dem har jeg haft ude og tjekket de fejler umiddelbart ikke noget.

  • #11   8. apr 2016 hvis du mener flyderhøjden i svømmeren så tror jeg ikke den kan stå anderledes.

  • #12   8. apr 2016 jeg har lige uploadet en video fra da jeg var ude. hvis det kan give et indblik over problemet den ligger under mine videoklip

  • #13   8. apr 2016 er indsugnings gummierne okay? falsk luft måske?

  • #14   8. apr 2016 jeg har prøvet at sprøjte benzinstart på og rundt om mens den holdte i tomgang. og der var ingen forskel så tror de er ok.
    tror mere det er noget tændings forskydning.


  • #15   8. apr 2016 har du prøvet nye tændrør?

  • #16   8. apr 2016 jeps der er helt nye tændrør på.

  • #18   8. apr 2016 det er det jeg tror de ikke gør, jeg har prøvet at læse mig frem til det med avancering men det er ikke til at finde så meget. kan det passe man skal bruge en tændings pistol. og er det det samme som man kalder en blink lamp

  • #20   8. apr 2016 super. ja så dem ved biltema. har dog ingen manual til min. men må prøve at læse mig frem til hvad det er.

  • #22   8. apr 2016 jo det bliver jeg nok også nød til da det er et område jeg ikke aner noget om. men nu har jeg lige fundet ud af at de fire ledninger der går fra rotereren eller hvad den heder den der sider i modsat side af svinghjulet hvor der går ledninger op til cdi boxen. der var stel ledningen næsten brændt over der var max 5 % tilbage så nu er det sat sammen og håber på det bedste når jeg igen prøver løkken og sætter mig op på den i morgen.

  • #23   9. apr 2016 Så fandt jeg en løsning på problemet. Da jeg målte på roteren og fandt brudet på stel ledningen til cdi boxen og fiksede det spandt den igen som en misekat. Takker for hjælpen herinde.

Kommentér på:
vil ikke gå ordentligt hakker og tager ikke imod gas.

Annonce